hej jag ska köpa den stora grillen och en ny front till min audi tt från http://www.thettshop.com/ och tänkte fråga om det här var en pålitlig sida kan man lit på att man får sakerna i tid och så. är väldigt tacksam för svar:)
Spelar väl knappast någon roll vad killen har för bil innan han är 18. Hjälp honom i stället, jävla sossar.
...
HAHAHAHA, love it!
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Jag är väll itne så avis på att han åker tt. Eller är du en hon? Då är de okej Men du har ju fått en länk där de säger att de är sega med leveranserna Men de betyder ju alltså att de levererar men de tar tid sen är de ju alltid frågan om hur passformen är
Jag är väll itne så avis på att han åker tt. Eller är du en hon? Då är de okej Men du har ju fått en länk där de säger att de är sega med leveranserna Men de betyder ju alltså att de levererar men de tar tid sen är de ju alltid frågan om hur passformen är
dom har en front som heter rieger eller nått sånt och det ska ha den bästa passformen. nej jag är ingen tjej tycker tt är en frän bil men jag var inne på att köpa en americanare men dom dricker så mycket soppa och jag går ju i skolan så jag tjänar inte så mycket pengar just nu . men nästa bil blir absolut en americanare
dom har en front som heter rieger eller nått sånt och det ska ha den bästa passformen. nej jag är ingen tjej tycker tt är en frän bil men jag var inne på att köpa en americanare men dom dricker så mycket soppa och jag går ju i skolan så jag tjänar inte så mycket pengar just nu . men nästa bil blir absolut en americanare
Hehe. Men riger är ju ett stort och känt märke så de ska nog inte vara några problem. Men de kan vara bättre att köpa direkt ifrån rieger. Kan inte deras adress i huvet men de är väll bara att googla