helt otroligt clean bil tösen, ska bli skitkul o följa, därför ska jag premuera på tråden
men du efterssom du fixat ett helt sett tonade lampor fram kan inte du göra det bak oxo, hade sett 1000ggr bättre ut , ett plus att du har det svarta vw märket bak
Ang. tyskstyling så har jag varit nere 1 vecka, 2 år i rad, på Wörthersee-träffen i Österike (VW-träff ungefär 20 ggr större än Vallåkra/Elmia/U name it) så jag har bra koll på hur man kan styla sin Lupo tro mej! Men jag vill inte ha tyskstuket på hjulen utan ha stora rejsiga hjul
Tur att du inte gillar tyskstuket.. Det fulaste som finns. Ser fin fint ut med stora hjul på den lilla bilen... Den blir/har blivit tuff..
helt otroligt clean bil tösen, ska bli skitkul o följa, därför ska jag premuera på tråden
men du efterssom du fixat ett helt sett tonade lampor fram kan inte du göra det bak oxo, hade sett 1000ggr bättre ut , ett plus att du har det svarta vw märket bak
TackTack!! jo jag vet. vill ha andra lampor bak. tråkigt med original. men dom jag hittat passar bättre till en svart bil. så jag håller på att titta på det. finns en del på ebay!
otroligt vad ren du lyckas hålla dig och helst händerna... du kan ju berätta tricket hur du gör för en som blir skitig bara av att tänka på bilen...
Haha! Ja man har en ren bil och låter bli motorutrymmet! Än så länge har jag bara grejat med utsidan. Sedan har jag haft lite hjälp men kan inte påstå att dom blivit speciellt smutsiga heller.
Min sambo och några kompisar i Evolution Garage sänkte bilen när jag var i finland, som en överraskning till min hemkomst. Då blev dom däremot skitiga.
skitcool lupo!! men ögonlocken skulle jag ha skippat! den ser bara trött ut, iaf med den modellen av ögonlock... böserblick skulle vara bättre, då skulle den se agressiv ut! annars så fortsätt med det fina jobbet!
skitcool lupo!! men ögonlocken skulle jag ha skippat! den ser bara trött ut, iaf med den modellen av ögonlock... böserblick skulle vara bättre, då skulle den se agressiv ut! annars så fortsätt med det fina jobbet!
Jo jag ska modifiera om dom lite. Plasta och slipa. Jag kan inte svetsa men jag vet hur man plastar
ser riktigt bra ut det där faktiskt, mkt snyggare än många lupos jag ser ute på vägarna Tummen upp! Vill också börja med min golf faktiskt. Fortsätt kommer det fler bilder snart?