3099
Sök

Angående: Birsta Träff 2.0 planering

37 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
då tycker jag som många andra att det vore lägge för en ny träff innan dom hemska vinterdäcken/bilarna kommer ut eller?
själv så tycker jag att vi kör på samma  ställe eller skall vi ta på mediamarket parkeringen?
förslag? tid
lyssande föra gången tycker jag

så kom med förslag nu

plats:
tid:
Senast redigerat av turbogura (24 september 2008)

MR
295 Inlägg
24 september 2008
Jag är på.... jag skulle ju rösta för denna helg men troligen för kort varsel för de...

ang. mm parkeringen så åker väktare förbi där säkert 1ggr/h o de tror jag inte de gör vid ica.. sen är icas större.. (känns de som)

Men denna gång borde tiden vara tidigare så det inte är så himlans kallt..

37 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
sant det åh föra gången så fick vi vara rätt så ostörda med tycker jag

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 september 2008
Bra intiativ! tänkte själv slänga upp en tråd men blev bara inte av.... jag är på! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Jeep Tom
276 Inlägg
25 september 2008
Jag är på, men spelar ingen roll om det blir media markt parkeringen eller ICA för min del smile

Feeling free to do my own thing

37 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
bra då kör vi på det
då kan vi börja skicka sms då skall vi ta vid 20:00? men det borde li på nersidan vid tex lula eller så pga ica stänger 22:00

1 488 Inlägg
25 september 2008
Justerade rubriken så den följer våra regler, tänk på de framöver.

Mvh
Moderator

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
25 september 2008
Jag kommer också den här gången, sist va de ju festival här i Indal så då va man ju inte körduglig tongue

vad jag har hört så va det en lyckad kväll så jag hoppas på en likadan kväll då!!

Jag håller med om att ICA är nog en bättre plats, men jag kommer ändå smile

Blir Saaben då för Opeln är avställd nu för vintern, är sugen på att byta bort den också....
Senast redigerat av Volvo_Perka (25 september 2008)

//Per-Arne

14 Inlägg
25 september 2008
jamen det blir ju kanon det:) eller så ses vi på ica / jula parkeringen lördagen den 27:e klockan 20:00!! tongue

Ciao
Senast redigerat av _MacoN_ (25 september 2008)

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
25 september 2008
_MacoN_ skrev:
jamen det blir ju kanon det:) eller så ses vi på ica / jula parkeringen lördagen den 27:e klockan 20:00!! tongue

Ciao

Är ju även small town pimps sista spelning nu på lördag på railway så det kan ju hända att man far dit också.

//Per-Arne

14 Inlägg
25 september 2008
kommer om nån har ett par 19" däck liggandes 275/30/19"

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
26 september 2008
Kommer om jag får tag i en bil hmm farsan har lånat min hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 september 2008
men vi behöver ju inte ta det den här helgen, tror nästa är bättre då denna helg är lite med kort varsel eller vad det heter, så jag tycker inte nu i helgen men nästa blir bäst smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

512 Inlägg
26 september 2008
tänkte åka på driftingen på mittsverige å kolla på dagen så siktar på dyka upp på denna träff oxå på samma resa smile

211 Inlägg
26 september 2008
Lite sent o ändra då ett utskick via sms har gått ut! Fick mitt för typ en timme sen så smile Hoppas ni andra oxå får smile

211 Inlägg
26 september 2008
Smset löd iaf:

"Okej härliga biltokar, på lördag kör vi igen. Sommarens absolut sista bilträff.
Kl 20.00 kör vi igång på JULA parkeringen.
Nu hoppas vi på ett lika bra uppslut som sist eller kanske tom bättre."

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 september 2008
men vafan då, jag som tyckte det hade passat bättre nästa helg smile

211 Inlägg
26 september 2008
Jo tycker de jag med.
Eftersom Small Town Pimps spelar på Railway på Lördag.
Samt så e det veteranbilsrallyt, och så har jag hört att de ska va nå pådrag på Street Rulers i Kvissle...
Satt de lär ju dra folk...
Men men sms kedjan lär ju redan va igång så hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 september 2008
jao, fan va värdelöst alltså, sen lär det väll inte komma så många heller då det är på så kort varsel hmm

men men, är väll bara att rulla dit och se om det är nå drag tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (26 september 2008)

14 Inlägg
26 september 2008
zappy skrev:
kommer om nån har ett par 19" däck liggandes 275/30/19"

finns på däck å fälg i skönsmon:)

Äh klart att det kommer en massa folk.
Senast redigerat av _MacoN_ (26 september 2008)

Sök