jaa de va klart Men alltså de säger att de mäter o de blir 600 kr / meter ... men borde de inte vara andra graderingar om de är vårdslöshet i trafik ?
jag har hört att det tagits bort med metrarna.. blir typ vårdslöshet i trafik har jag hört.. men alla som åkte fast på vallåkra när dom burnade fick för att dom väsnades för mycket, men där var dte ng ett undantag som alla poliser gjorde tror jag...
Sen är det ju knappast billigt å asfaltera om när någon har gjort ett hål i backen ;P
hade varit bra om det hade varit per meter. då kan man stå still och börna.. blir inte så dyrt då
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Det är ju någons ägor du förstör. Burna sönder grannens gräsmatta och se hur glad han blir
Det är faktiskt MINA "ägor" som jag förstör vid en "börnis"..
hur är det dina ägor ? ? ? du e väl kanske "delägare" i vägen kanske men inte mer...?
Han betalar väl skatt och därigenom är det "hans" ägor. Sen om det går i sönder något som då kanske vid en BÖRNIS så anlitar staten kanske NCC för att fixa det och då kostar det ju, därigenom ger man honom böter.
hur är det dina ägor ? ? ? du e väl kanske "delägare" i vägen kanske men inte mer...?
Han betalar väl skatt och därigenom är det "hans" ägor. Sen om det går i sönder något som då kanske vid en BÖRNIS så anlitar staten kanske NCC för att fixa det och då kostar det ju, därigenom ger man honom böter.
Nej han betalar till dom som äger vägen (vägverket/kommunen) och saboterar man vägen så får man böter. Bara för att man betalar skatt till något så äger man det inte. Burna kan ni ju göra hemma på eran privata mark.
Kan väl anta att det kostar en del eftersom det är en hel del jobb med att städa bort burnis-spår (farsan lägger asfalt, så den delen har man koll på). Gemene man uppskattar väl inte det vackra i ett par svarta spår i vägen