3063
Sök

Fälgar 4x114.3

Solfilmsmontör
947 Inlägg
19 februari 2006
Trådstartare
#1
Tjenare. Är på jakt efter fälgar till min nissan 200sx s13. Undrar om någon vet någon schysst sida med fina fälgar?
Vill ha 17-18 tummare för en rimlig peng, runt 10 tusen.

Tacksam för svar.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

91 Inlägg
19 februari 2006
#2
Du kan ju kolla kromfälgarna på min bil - dom är till salu.. PM:a om du är intresserad. har inte rullat en meter - 18":are med ET 38.. Däck är 225x40x18


1 432 Inlägg
19 februari 2006
#3
www.molway.com - Riktigt bra priser

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Driver
2 111 Inlägg
19 februari 2006
#4
www.svenskagrossisten.se

Har ett par fälgar jag ska beställa vid ekonomisk möjlighet smile

Fraktfritt!!!.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//såg att jag nu har ett nice antal inlägg haha...tongue. undra om jag kommer skriva mer nu wink...kanske lika bra o hålla käft däanefter? ;P
Senast redigerat av Janken (19 februari 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

35 Inlägg
19 februari 2006
#5
finns en firma i Mörarp strax utanför Helsingborg som säljer billiga alufälgar och dom kan fixa fram det mesta..042-79140

Solfilmsmontör
947 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
#6
Tackar för svaren. Kom gärna med fler förslag. Har kollat runt lite på Molway.com de har rätt så fina fälgar där.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

324 Inlägg
20 februari 2006
#7
Kornz jag tycker du ska lägga upp lite bilder på din bil smile


Solfilmsmontör
947 Inlägg
21 februari 2006
Trådstartare
#8
goffy skrev:
Kornz jag tycker du ska lägga upp lite bilder på din bil smile
Haha... Du hade blivit avskräckt om du sett bilder på den. Det är värsta liket. Men håller på att piffa upp den just nu.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

1 432 Inlägg
21 februari 2006
#9
Kornz skrev:
Tackar för svaren. Kom gärna med fler förslag. Har kollat runt lite på Molway.com de har rätt så fina fälgar där.
Jo tack jag vet och priserna är helt OK smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.


Sök