3249
Sök

Var Nissans GTR så snabb på ringen eller...?

WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
162 Inlägg
1 oktober 2008
#41
camaro67 skrev:
Dansken- skrev:
expect1991 skrev:
Nissan GT-R är handbyggda och skiljer sig från exemplar till exemplar med upp till 50hk, man kan itne bestämma vilken hk som är original.
Sen att den har fyrhjulsdrift och sjukt bra väghållning försämrar inte tiden precis.

Fullt kapabel till den tiden i mitt tycke i rätt förares händer.

Ingen seriös biltillverkare tillåter en sådan spridning. Det resultera ju i kundklagomål och strul.

Precis. +- 5hk kan jag väll tänka mig men inte mer. Det är ju inte direkt en gubbe som sitter och fräser fram allt för hand. De kanske plockar ihop grejorna för hand men de står ju inte och filar fram toppar med mer med handkraft wink

Faktum är att en amerikansk motortidning bänkade en GT-R till 507 häst
Nissan säger själva 470 häst.

Det är ju endast 37 häst mer än fabriken uppger.
http://www.metacafe.com/watch/1555814/f … ssis_dyno/

http://www.motortrend.com/roadtests/cou … index.html

Detta är enligt deras tester.

Man vet som sagt aldrig förrän man själv står vid bänken ;-)

Ha det gott mina vänner

mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689

950 Inlägg
1 oktober 2008
#42
MickeMys skrev:
camaro67 skrev:
Dansken- skrev:
Ingen seriös biltillverkare tillåter en sådan spridning. Det resultera ju i kundklagomål och strul.

Precis. +- 5hk kan jag väll tänka mig men inte mer. Det är ju inte direkt en gubbe som sitter och fräser fram allt för hand. De kanske plockar ihop grejorna för hand men de står ju inte och filar fram toppar med mer med handkraft wink

Faktum är att en amerikansk motortidning bänkade en GT-R till 507 häst
Nissan säger själva 470 häst.

Det är ju endast 37 häst mer än fabriken uppger.
http://www.metacafe.com/watch/1555814/f … ssis_dyno/

http://www.motortrend.com/roadtests/cou … index.html

Detta är enligt deras tester.

Man vet som sagt aldrig förrän man själv står vid bänken ;-)

Ha det gott mina vänner

mvh.Micke

Ju, men det är ju inte första gången i världen att en bil har haft en del mer eller mindre än fabriksuppgifterna, men om de hade bänkat 5 andra motorer, är jag säker på att de hade haft cirka samma effekt.

Meister
6 763 Inlägg
1 oktober 2008
#43
Dansken- skrev:
MickeMys skrev:
camaro67 skrev:

Precis. +- 5hk kan jag väll tänka mig men inte mer. Det är ju inte direkt en gubbe som sitter och fräser fram allt för hand. De kanske plockar ihop grejorna för hand men de står ju inte och filar fram toppar med mer med handkraft wink

Faktum är att en amerikansk motortidning bänkade en GT-R till 507 häst
Nissan säger själva 470 häst.

Det är ju endast 37 häst mer än fabriken uppger.
http://www.metacafe.com/watch/1555814/f … ssis_dyno/

http://www.motortrend.com/roadtests/cou … index.html

Detta är enligt deras tester.

Man vet som sagt aldrig förrän man själv står vid bänken ;-)

Ha det gott mina vänner

mvh.Micke

Ju, men det är ju inte första gången i världen att en bil har haft en del mer eller mindre än fabriksuppgifterna, men om de hade bänkat 5 andra motorer, är jag säker på att de hade haft cirka samma effekt.

Precis helt rätt. Handlar säkert om en försäkrings grej.


V10
1 oktober 2008
#44
MickeMys skrev:
V10 skrev:
MickeMys skrev:
Det låter som ni tvivlar lite mycket på Nissan!

Visst jag håller med om att det kan se knasigt ut, men det är som alltid med hästraftsnack..

Det är alltid en fråga om HUR kraften levereras, en Lambo Gallardo har mer hästar och 4 krafs,vilket  en Porsche GT3 RS inte har,men hänger inte av den ändå.

Alltså kan mycket väl Nissans Monster, leverera kraften på ett sådant sätt att den blir mycket "mindre" i kurvorna trots vikten och underläget på hästarna.

Mvh.Micke

Är det så konstigt att man tvivlar då en bil med uppgivna "480 hk" nästan kör jämt mot en bil som väger i stort sett lika men som har 640 hk? Jag tänker på GT-R vs LP640!

En Gallardo ÄR snabbare än en GT3 RS...om du syftar på körningen där dom körs på M5board eventet så var den GT3:an trimmad.

NEJ jag tänker inte på M5Board utan på TopGear med superbilarna på italienska vägarna där Clarkson och Hamster säger tänk om vi vore 8 år igen, och ger plattan i mattan, Lambon klarar inte av att hänga av GT3:an.

Se gärna avsnittet själv, så får du hela mitt citat..!

Jag har sett avsnittet, och jag vet ju inte i vilket intervall dom kör just på den smala vägen men kör gärna ett 50-250 km/h så får du se om Gallardon inte är snabbare smile

I vissa intervaller så kan vissa bilar vara jämnsnabba...men jag kallar ju inte en bil "lika snabb" bara för att den hänger på från exempelvis 65-110 km/h som nu 9-5 Aero hänger på en 911 Turbo wink

http://www.youtube.com/watch?v=VG1XgGm5qB8

Detta var ändå en Gallardo Spyder, värre vore det om det hade varit Coupen, då hade Porschen åkt på ännu mer stryk.

Samtidigt vill jag även nämna att jag inte började med länkar överhuvudtaget, tråden handlar om GT-R, jag postade just GT-R filmer.

Sen är du ju fel ute, det var aldrig nån fråga om en 9-3 Aero, det var 9-5 Aero. Och hastigheten som gäller är 40-70 mph...dvs ca 65-110 km/h. Samtidigt undrar jag hur mycket du egentligen litar på Jeremy Clarkson då han i typ varje program säger saker som inte stämmer smile
Senast redigerat av V10 (1 oktober 2008)

950 Inlägg
1 oktober 2008
#45
MickeMys skrev:
camaro67 skrev:
Dansken- skrev:

Ingen seriös biltillverkare tillåter en sådan spridning. Det resultera ju i kundklagomål och strul.

Precis. +- 5hk kan jag väll tänka mig men inte mer. Det är ju inte direkt en gubbe som sitter och fräser fram allt för hand. De kanske plockar ihop grejorna för hand men de står ju inte och filar fram toppar med mer med handkraft wink

Faktum är att en amerikansk motortidning bänkade en GT-R till 507 häst
Nissan säger själva 470 häst.

Det är ju endast 37 häst mer än fabriken uppger.
http://www.metacafe.com/watch/1555814/f … ssis_dyno/

http://www.motortrend.com/roadtests/cou … index.html

Detta är enligt deras tester.

Man vet som sagt aldrig förrän man själv står vid bänken ;-)

Ha det gott mina vänner

mvh.Micke

De har alltså använt en korrectionsfaktor på 3%, vilket fungera bra för motorer utan turbo, men moderna motorstyrsystem korrigera själv, så det blir lite kaka på kaka. Så de har alltså mätt 417 hk på hjulen, som de gör om till 430 med 3% korrektion. Sen använder de 18% förlust i transmissionen, vilket låter lite mycket. 15% är väl lite mer normalt och då hamnar man på 480 om man alltså låter bli det med kaka på kaka.

221 Inlägg
5 oktober 2008
#46
Efter som att ingen har nämnt det än. Är det bara jag som har hört ryktesvägen om att GTR:en körde sin inspelade tid med slicks. Vilket inte Porsche har gjort, då dom har använt R-däck. Tror det är samma sak med den nya Corvetten.

PR trick helt enkelt.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
5 oktober 2008
#47
Jag säger inte emot att GT-R'n är sjukt snabb i kurvor, men Nüburgring består inte bara av kurvor, det är där det börjar bli lite skumt. Att en 1740 kilos klump med ~ 500 häst, hänger på bilar som inte bara väger 200 kilo mindre, utan har 40 mer hästar och är aerodynamiskt bättre.

Någonting är fuffens med tiderna, visst det är jävligt snabb i kurvor, men på raksträckorna så drar vikten och fyrhjulsdriften ner den något så jävulskt.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Avstängd
962 Inlägg
5 oktober 2008
#48
Siarnaq skrev:
Någonting är fuffens med tiderna, visst det är jävligt snabb i kurvor, men på raksträckorna så drar vikten och fyrhjulsdriften ner den något så jävulskt.

Hur tänkte du där? Det är väll just på raksträckorna vikten spelar minst roll, det är ju vid inbromsningar och svängar som vikt är en stor nackdel... Dessutom är 911 Turbo också fyrhjulsdriven...

Sothora <3
1 201 Inlägg
5 oktober 2008
#49
prodrive skrev:
Siarnaq skrev:
Någonting är fuffens med tiderna, visst det är jävligt snabb i kurvor, men på raksträckorna så drar vikten och fyrhjulsdriften ner den något så jävulskt.

Hur tänkte du där? Det är väll just på raksträckorna vikten spelar minst roll, det är ju vid inbromsningar och svängar som vikt är en stor nackdel... Dessutom är 911 Turbo också fyrhjulsdriven...

inte alla,
Men har själv jävligt svårt o trå att GT2an blir dragen, Då GT2 är en bantad RACING modell av 911 turbo. Bah så ni vet
Senast redigerat av Mercedesturbodiesel (5 oktober 2008)

Bildemonterare samt egen verkstad. !

Got VTEC?
1 593 Inlägg
5 oktober 2008
#50
Hahah, porsche porsche porsche, tål inte att Japanerna piskar deras bilar så de kommer upp med bortförklaringar som olika däck osv.. finns ju OERHÖRT många tester där Nissan GT-R har ställts mot GT2, Gallardo, Murcielago osv och den har vunnit alla de testerna. De som har gjort testerna har sagt att ALLA bilar i testet är helt original.

Porsche's bilar håller helt enkelt inte måttet längre, de blir griniga för att Nissan har gjort en bil som är snabbare, bättre och billigare än deras bilar.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Sothora <3
1 201 Inlägg
5 oktober 2008
#51
Takashi skrev:
Hahah, porsche porsche porsche, tål inte att Japanerna piskar deras bilar så de kommer upp med bortförklaringar som olika däck osv.. finns ju OERHÖRT många tester där Nissan GT-R har ställts mot GT2, Gallardo, Murcielago osv och den har vunnit alla de testerna. De som har gjort testerna har sagt att ALLA bilar i testet är helt original.

Porsche's bilar håller helt enkelt inte måttet längre, de blir griniga för att Nissan har gjort en bil som är snabbare, bättre och billigare än deras bilar.

tror inte på det, då du verkar vara japsfrälst, Så där låter de överallt, Vissa försöker ju tala om att en 740 gl går minst lika fort som en funny car

Bildemonterare samt egen verkstad. !

Got VTEC?
1 593 Inlägg
5 oktober 2008
#52
Mercedesturbodiesel skrev:
Takashi skrev:
Hahah, porsche porsche porsche, tål inte att Japanerna piskar deras bilar så de kommer upp med bortförklaringar som olika däck osv.. finns ju OERHÖRT många tester där Nissan GT-R har ställts mot GT2, Gallardo, Murcielago osv och den har vunnit alla de testerna. De som har gjort testerna har sagt att ALLA bilar i testet är helt original.

Porsche's bilar håller helt enkelt inte måttet längre, de blir griniga för att Nissan har gjort en bil som är snabbare, bättre och billigare än deras bilar.

tror inte på det, då du verkar vara japsfrälst, Så där låter de överallt, Vissa försöker ju tala om att en 740 gl går minst lika fort som en funny car

Hahah, men det är ju sanningen? Som jag sa, det finns oerhört många TESTER där GT-Rn har ställts mot porschar, lamborghinis, osv osv.. amerikanska som europeiska som japanska tester, och GT-Rn har vunnit i alla, jag tror inte att dem som har gjort de här testerna skulle ljuga då de flesta är seriösa. Något mer du vill säga?

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

221 Inlägg
5 oktober 2008
#53
Takashi skrev:
Mercedesturbodiesel skrev:
Takashi skrev:
Hahah, porsche porsche porsche, tål inte att Japanerna piskar deras bilar så de kommer upp med bortförklaringar som olika däck osv.. finns ju OERHÖRT många tester där Nissan GT-R har ställts mot GT2, Gallardo, Murcielago osv och den har vunnit alla de testerna. De som har gjort testerna har sagt att ALLA bilar i testet är helt original.

Porsche's bilar håller helt enkelt inte måttet längre, de blir griniga för att Nissan har gjort en bil som är snabbare, bättre och billigare än deras bilar.

tror inte på det, då du verkar vara japsfrälst, Så där låter de överallt, Vissa försöker ju tala om att en 740 gl går minst lika fort som en funny car

Hahah, men det är ju sanningen? Som jag sa, det finns oerhört många TESTER där GT-Rn har ställts mot porschar, lamborghinis, osv osv.. amerikanska som europeiska som japanska tester, och GT-Rn har vunnit i alla, jag tror inte att dem som har gjort de här testerna skulle ljuga då de flesta är seriösa. Något mer du vill säga?

Nu börjar det bli lite väl låg nivå här va? Jag själv gillar både Japs och Tyska bilar. Världen är för fan inte svartvit.

Har sett några av BMI's filmer där dom tex hyllar porsche. Och dom antar jag att du har sett och vet är japansk filmer. Och klart som fan att GT-R'en är en jävligt bra bil men fortfarande så är det inte officiella tider vi pratar om med GT-R'en. Och detta gäller på Ringen och inte vem som sett vad som drar vem på några skit klipp på youtube. Man ska ifrågasätta allt! Och att köra på slicks och inte slicks är en JÄVLA skillnad. Alla tider man pratar om på Ringen ska vara på R-däck och inte slicks. Vad jag tror att jag vet iaf.
Senast redigerat av Blixten854 (5 oktober 2008)

Got VTEC?
1 593 Inlägg
5 oktober 2008
#54
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:
Mercedesturbodiesel skrev:

tror inte på det, då du verkar vara japsfrälst, Så där låter de överallt, Vissa försöker ju tala om att en 740 gl går minst lika fort som en funny car

Hahah, men det är ju sanningen? Som jag sa, det finns oerhört många TESTER där GT-Rn har ställts mot porschar, lamborghinis, osv osv.. amerikanska som europeiska som japanska tester, och GT-Rn har vunnit i alla, jag tror inte att dem som har gjort de här testerna skulle ljuga då de flesta är seriösa. Något mer du vill säga?

Nu börjar det bli lite väl låg nivå här va? Jag själv gillar både Japs och Tyska bilar. Världen är för fan inte svartvit.

Har sett några av BMI's filmer där dom tex hyllar porsche. Och dom antar jag att du har sett och vet är japansk filmer. Och klart som fan att GT-R'en är en jävligt bra bil men fortfarande så är det inte officiella tider vi pratar om med GT-R'en. Och detta gäller på Ringen och inte vem som sett vad som drar vem på några skit klipp på youtube. Man ska ifrågasätta allt! Och att köra på slicks och inte slicks är en JÄVLA skillnad. Alla tider man pratar om på Ringen ska vara på R-däck och inte slicks. Vad jag tror att jag vet iaf.

Haha, jag vet att det är en stor skillnad på att köra med och utan slicks, men nu pratar jag inte om "några skitklipp på youtube" eller ringen tider utan top gear/best motoring osv som har testat bilarna helt original, däck också, mot varandra och där har den piskat sina motståndare.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

221 Inlägg
5 oktober 2008
#55
Takashi skrev:
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:

Hahah, men det är ju sanningen? Som jag sa, det finns oerhört många TESTER där GT-Rn har ställts mot porschar, lamborghinis, osv osv.. amerikanska som europeiska som japanska tester, och GT-Rn har vunnit i alla, jag tror inte att dem som har gjort de här testerna skulle ljuga då de flesta är seriösa. Något mer du vill säga?

Nu börjar det bli lite väl låg nivå här va? Jag själv gillar både Japs och Tyska bilar. Världen är för fan inte svartvit.

Har sett några av BMI's filmer där dom tex hyllar porsche. Och dom antar jag att du har sett och vet är japansk filmer. Och klart som fan att GT-R'en är en jävligt bra bil men fortfarande så är det inte officiella tider vi pratar om med GT-R'en. Och detta gäller på Ringen och inte vem som sett vad som drar vem på några skit klipp på youtube. Man ska ifrågasätta allt! Och att köra på slicks och inte slicks är en JÄVLA skillnad. Alla tider man pratar om på Ringen ska vara på R-däck och inte slicks. Vad jag tror att jag vet iaf.

Haha, jag vet att det är en stor skillnad på att köra med och utan slicks, men nu pratar jag inte om "några skitklipp på youtube" eller ringen tider utan top gear/best motoring osv som har testat bilarna helt original, däck också, mot varandra och där har den piskat sina motståndare.

Ok, top gear vete fan om det är så mycket att gå på men Best motoring däremot är ju bättre. Och i sånna sammanhang tror jag att GT-R'en slår många bilar. Men nu handlade denna tråden om vad GT-R'en presterade på Ringen.

Off topic:
Vet du vad den Best Motoring filmen heter? Skulle vilja se lite mer material av GT-R'en då jag gillar den skarpt.

V10
5 oktober 2008
#56
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:
Blixten854 skrev:

Nu börjar det bli lite väl låg nivå här va? Jag själv gillar både Japs och Tyska bilar. Världen är för fan inte svartvit.

Har sett några av BMI's filmer där dom tex hyllar porsche. Och dom antar jag att du har sett och vet är japansk filmer. Och klart som fan att GT-R'en är en jävligt bra bil men fortfarande så är det inte officiella tider vi pratar om med GT-R'en. Och detta gäller på Ringen och inte vem som sett vad som drar vem på några skit klipp på youtube. Man ska ifrågasätta allt! Och att köra på slicks och inte slicks är en JÄVLA skillnad. Alla tider man pratar om på Ringen ska vara på R-däck och inte slicks. Vad jag tror att jag vet iaf.

Haha, jag vet att det är en stor skillnad på att köra med och utan slicks, men nu pratar jag inte om "några skitklipp på youtube" eller ringen tider utan top gear/best motoring osv som har testat bilarna helt original, däck också, mot varandra och där har den piskat sina motståndare.

Ok, top gear vete fan om det är så mycket att gå på men Best motoring däremot är ju bättre. Och i sånna sammanhang tror jag att GT-R'en slår många bilar. Men nu handlade denna tråden om vad GT-R'en presterade på Ringen.

Off topic:
Vet du vad den Best Motoring filmen heter? Skulle vilja se lite mer material av GT-R'en då jag gillar den skarpt.

Litar du på BM: s filmer så lurar du dig själv...allvarligt alltså...!

ALLA japanska bilar kör ifrån sina motståndare...NSX kör ifrån ALLT...även om det är en Ferrari FXX så ska du se på fan att japanarna hittar en bil som slår den...ja, typ NSX :D Dom är roliga med sina genomskinliga "tester" :)

221 Inlägg
7 oktober 2008
#57
V10 skrev:
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:

Haha, jag vet att det är en stor skillnad på att köra med och utan slicks, men nu pratar jag inte om "några skitklipp på youtube" eller ringen tider utan top gear/best motoring osv som har testat bilarna helt original, däck också, mot varandra och där har den piskat sina motståndare.

Ok, top gear vete fan om det är så mycket att gå på men Best motoring däremot är ju bättre. Och i sånna sammanhang tror jag att GT-R'en slår många bilar. Men nu handlade denna tråden om vad GT-R'en presterade på Ringen.

Off topic:
Vet du vad den Best Motoring filmen heter? Skulle vilja se lite mer material av GT-R'en då jag gillar den skarpt.

Litar du på BM: s filmer så lurar du dig själv...allvarligt alltså...!

ALLA japanska bilar kör ifrån sina motståndare...NSX kör ifrån ALLT...även om det är en Ferrari FXX så ska du se på fan att japanarna hittar en bil som slår den...ja, typ NSX big_smile Dom är roliga med sina genomskinliga "tester" smile

Ja som jag sa, man ska alltid ifrågasätta allt. Men jag vill fortfarande se på BM eller då den europeiska anpassade med engelsk text då jag inte kan japanska, alltså BMI.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
10 oktober 2008
#58
V10 skrev:
Blixten854 skrev:
Takashi skrev:

Haha, jag vet att det är en stor skillnad på att köra med och utan slicks, men nu pratar jag inte om "några skitklipp på youtube" eller ringen tider utan top gear/best motoring osv som har testat bilarna helt original, däck också, mot varandra och där har den piskat sina motståndare.

Ok, top gear vete fan om det är så mycket att gå på men Best motoring däremot är ju bättre. Och i sånna sammanhang tror jag att GT-R'en slår många bilar. Men nu handlade denna tråden om vad GT-R'en presterade på Ringen.

Off topic:
Vet du vad den Best Motoring filmen heter? Skulle vilja se lite mer material av GT-R'en då jag gillar den skarpt.

Litar du på BM: s filmer så lurar du dig själv...allvarligt alltså...!

ALLA japanska bilar kör ifrån sina motståndare...NSX kör ifrån ALLT...även om det är en Ferrari FXX så ska du se på fan att japanarna hittar en bil som slår den...ja, typ NSX big_smile Dom är roliga med sina genomskinliga "tester" smile

Varför skulle dem ljuga? NSX-R ÄR en bra bil, inget snack om saken, skaffa dig gärna lite uppfattning om bilen innan du uttalar dig.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

V10
11 oktober 2008
#59
Takashi skrev:
V10 skrev:
Blixten854 skrev:

Ok, top gear vete fan om det är så mycket att gå på men Best motoring däremot är ju bättre. Och i sånna sammanhang tror jag att GT-R'en slår många bilar. Men nu handlade denna tråden om vad GT-R'en presterade på Ringen.

Off topic:
Vet du vad den Best Motoring filmen heter? Skulle vilja se lite mer material av GT-R'en då jag gillar den skarpt.

Litar du på BM: s filmer så lurar du dig själv...allvarligt alltså...!

ALLA japanska bilar kör ifrån sina motståndare...NSX kör ifrån ALLT...även om det är en Ferrari FXX så ska du se på fan att japanarna hittar en bil som slår den...ja, typ NSX big_smile Dom är roliga med sina genomskinliga "tester" smile

Varför skulle dem ljuga? NSX-R ÄR en bra bil, inget snack om saken, skaffa dig gärna lite uppfattning om bilen innan du uttalar dig.

Honda NSX är en av mina favoritbilar, jag älskar den bilen mer än vad du nånsin kommer göra men det är kanske bra att inse faktum nån gång?!

Nu är det sent och jag är väldigt trött så orkar inte länka hit MASSOR med filmer från BM! Man funderar ibland på vad dom håller på med!?! Att en NSX ska köra ifrån ALLT annat som finns ser jag som väldigt osannolikt, även om den nu är sjukt snabb på bana.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
11 oktober 2008
#60
V10 skrev:
Takashi skrev:
V10 skrev:

Litar du på BM: s filmer så lurar du dig själv...allvarligt alltså...!

ALLA japanska bilar kör ifrån sina motståndare...NSX kör ifrån ALLT...även om det är en Ferrari FXX så ska du se på fan att japanarna hittar en bil som slår den...ja, typ NSX big_smile Dom är roliga med sina genomskinliga "tester" smile

Varför skulle dem ljuga? NSX-R ÄR en bra bil, inget snack om saken, skaffa dig gärna lite uppfattning om bilen innan du uttalar dig.

Honda NSX är en av mina favoritbilar, jag älskar den bilen mer än vad du nånsin kommer göra men det är kanske bra att inse faktum nån gång?!

Nu är det sent och jag är väldigt trött så orkar inte länka hit MASSOR med filmer från BM! Man funderar ibland på vad dom håller på med!?! Att en NSX ska köra ifrån ALLT annat som finns ser jag som väldigt osannolikt, även om den nu är sjukt snabb på bana.

"älska den mer än vad du nånsin kommer göra" HAHAH! lol där var du allt rolig du..

Nu orkar inte jag heller sitta o tjafsa om att NSX-R slår allt hit o dit, visst, den kanske inte tar allt MEN, det är en otrolig bil och den äter väldigt mycket bilar på bana.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/


Sök