Min Audi 200 20v tq-89 blev stulen under torsdagen 2/10. Bilen är grå och har 17" bbs-fälgar. Bilen bor i vallentuna. Jag hade bensin i tanken så att man skulle kunna ta sig 3-5 mil beroende på körning. Snälla hjälp mig att hålla utkik efter min pärla Bilen har regnumret WHH 282
Nu har bilen kommit till rätta! Den stod parkerad i Viggbyhom/Täby. Bilen var hel och fin. Dom som tagit bilen hade haft trevligt antar jag. De hade rökt, käkat en Marabou Amigo och druckit en MER. Dom hade tagit alla verktyg som jag dumt nog lämnat i bagaget, domkraft, pallbockar, mitt nya stödlager till kardanen och ett första-hjälpen-kit från 80-talet. Dom var i alla fall vart snälla nog att tanka bilen med ca5 liter bensin.
Tack för alla kommentarer och hjälp med att hålla utkik!!
Nu har bilen kommit till rätta! Den stod parkerad i Viggbyhom/Täby. Bilen var hel och fin. Dom som tagit bilen hade haft trevligt antar jag. De hade rökt, käkat en Marabou Amigo och druckit en MER. Dom hade tagit alla verktyg som jag dumt nog lämnat i bagaget, domkraft, pallbockar, mitt nya stödlager till kardanen och ett första-hjälpen-kit från 80-talet. Dom var i alla fall vart snälla nog att tanka bilen med ca5 liter bensin.
Tack för alla kommentarer och hjälp med att hålla utkik!!
Härligt att höra! Har man fått reda på vem/vilka det var?
Inte lika otur som för brorsan inatt... Nån stal hans MB 300CE 24V och kraschade den totalt.