Har för mig att det är 35w som standard i dom nya bilarna. Och jag tycker det lyser väldigt bra. Men jag tror inte att man får sätta in xenon i en äldre bil
Har för mig att det är 35w som standard i dom nya bilarna. Och jag tycker det lyser väldigt bra. Men jag tror inte att man får sätta in xenon i en äldre bil
har du automatisk nivåregering på strålkastarna. och nån form av stråklastartvätt så är de inga problem
har du automatisk nivåregering på strålkastarna. och nån form av stråklastartvätt så är de inga problem
Är bilen inte utrustad med xenon från början får man ändå inte montera xenon i halvljuset även om automatisk nivåreglering och högtrycksspolning finns. Bilen måste vara utrustad med det från början.
Ang effekten, jag hade 35W i ett extraljus och 50W i det andra, jag såg faktiskt ingen skillnad alls!
det är ett jäkla tjat om man får ha det eller inte, man FÅR ha det eftermonterat, har aldrig fått det påpkat på nån besikting med min bil. Gå in på xenonkungen.se och läs reglerna själva....
det är ett jäkla tjat om man får ha det eller inte, man FÅR ha det eftermonterat, har aldrig fått det påpkat på nån besikting med min bil. Gå in på xenonkungen.se och läs reglerna själva....
Ja du får ha det på helljuset. Halvljuset är aldrig godkänt att eftermontera på.
De sägs att 55W inte håller att när de vibrerar mkt så går dom sönder. Vet ej om de är så bara något jag hört av en massa olika personer.
Ne det bara snack.
Anledningen till att jag hade en lampa av varje var just att den ena gick sönder. Flera av mina leverantörer erkänner att det är sämre kvalite på 50/55W, förmodligen för att dessa inte tillverkas i samma kvantiteter. Så "snack" är det inte bara...