3846
Sök

nu är snön här uvva

Master of the obvious
636 Inlägg
12 oktober 2008
tkd_rille skrev:
hoppas vi slipper snö helt och hållet. de är bara skit med de smile. och då hoppas jag på en tidig varm vår istället så att jag slipper ha hojen för länge i garaget.

rpova köra skoter en gång och sen är du fast, kan jg lova dig big_smile

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Muttley
12 oktober 2008
Marqus skrev:
tkd_rille skrev:
hoppas vi slipper snö helt och hållet. de är bara skit med de smile. och då hoppas jag på en tidig varm vår istället så att jag slipper ha hojen för länge i garaget.

rpova köra skoter en gång och sen är du fast, kan jg lova dig big_smile

har gjort de smile jag gillade de tvärr inte så mycket., men de värsta är den förbannade kylan jag hatar;). vet de finns kläder men har ju aldrig varit en vintermänniska smile.
dock gillar jag åka skidor men de finns inga bra backar här wink. snön kan stanna vid sälen sen allt söder om de kan vara snöfritt tycker jag smile

Master of the obvious
636 Inlägg
13 oktober 2008
Finns kläder tongue du kan då inte testat ett orört ställe med 1m puder.

vinnarskalle!
907 Inlägg
14 oktober 2008
Marqus skrev:

Ord! Snö är underbart när man har en stuga i fjällen och en nyköpt skoter!! big_smile

Master of the obvious
636 Inlägg
15 oktober 2008
liten bild i sommar ljuset :p

https://www1.garaget.org/gallery/archive/64004/485243_w9vdt6.jpg
ny 4" styrhöjare big_smile
Senast redigerat av Marqus (18 oktober 2008)

Muttley
15 oktober 2008
Marqus skrev:

haha ja jag sade de finns kläder wink men jag har otrevliga händelser från vinter smile just därför hatar jag vintern, går så lite som möjligt när de är blankis överallt och halt smile. jag bröt av ankeln helt pga snö wink.

Master of the obvious
636 Inlägg
15 oktober 2008
tkd_rille skrev:
Marqus skrev:

haha ja jag sade de finns kläder wink men jag har otrevliga händelser från vinter smile just därför hatar jag vintern, går så lite som möjligt när de är blankis överallt och halt smile. jag bröt av ankeln helt pga snö wink.

aj då neutral jag bröt benet i skid backen och inte skiter jag i vintern för de tongue

Sök