2665
Sök

m3 eller r8

Y not
221 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
PG skrev:
100 spänn per person som har svarat måste du betala bara för att du startade tråden helt i onödan.
sånna är reglerna wink

haha.. om ni ändå hadde haft sånn tur.. men i onödan vart det ju inte.. jag kommer ju till detta valet senare i tiden och då är ju åsikterna användbara... r8 an har ju mest röster utan tvekan...

Everything thats fast. has my name written on it

39 Inlägg
18 oktober 2008
Ja, valet står mellan en upphottad BMW 3-serie och en Ren Supersportbil.... Men vänta helst tills V12 Diesel kommer big_smile

One Man Standing, Talibans Are Complaining

född blåvit
624 Inlägg
18 oktober 2008
142an skrev:
Ja, valet står mellan en upphottad BMW 3-serie och en Ren Supersportbil

Går inte att beskriva det bättre.

"ska jag köpa Volvo S60 med kjolpaket och 17 tums fälgar eller en porsche GT3?"

39 Inlägg
18 oktober 2008
Det blir utan tvekan en R8, och då blir det v12 diesel. R8 är ett tekniskt underverk som inte BMW är en i närheten av, men BMW är en otroligt grymm bil den med men om jag fick välja så skulle det bli R8:an.

RMR-Crew
478 Inlägg
18 oktober 2008
nosushi skrev:
camaro67 skrev:
M3:an utan tvekan. R8:an ser ju ut som ett tefat :S

tror ingen bil ser ut som en tefat

här får du

http://www.playsam.com/Common/Images/Ga … at_500.jpg

Hur vet du hur ett tefat ser ut?
Har du sett ngt?

Förväntar mig inget svar eftersom du är avstängd, men men.

2 751 Inlägg
18 oktober 2008
Det är bara en myt att mercedes rostar så lätt... Min farfars 200D från 85- är knappt rostig... Skulle inte tro en ny Mercedes rostar... Det var bara på vissa modeller, o tror ni mercedes inte har återgärdat det ännu?

Men nu vill han inte ha en Mercedes utan R8 eller M3, jag hade valt en R8 i alla fall..
Senast redigerat av n0b0dy_ (18 oktober 2008)

Who Djaa bless no man curse

47 Inlägg
18 oktober 2008
Seriöst, titta på bilderna han laddade upp.. Fick rysningar av m6:an och m3:an! Fy helvete, så extremt snygga....

Råttan ser ju mer ut som en bil audi började bygga på, sen tog budgeten slut och då va de tvungna till att sätta plast på den istället..

Nej, bmwn hade jag lätt tagit

186 Inlägg
18 oktober 2008
ska du köpa R8 köp den med V10 då . så hällre R8. mycket mer blickfångare än M3. den ser ju ut som en vanlig 3 serie bara att det är lite mer pwer i m3. Så köp R8

Avstängd
99 Inlägg
18 oktober 2008
kawiZz skrev:
nosushi skrev:
camaro67 skrev:
M3:an utan tvekan. R8:an ser ju ut som ett tefat :S

tror ingen bil ser ut som en tefat

här får du

http://www.playsam.com/Common/Images/Ga … at_500.jpg

Hur vet du hur ett tefat ser ut?
Har du sett ngt?

Förväntar mig inget svar eftersom du är avstängd, men men.

Jag får svara åt honom, tefat har vi nog alla sett, finns på blocket under Husgeråd & Vitvaror. Ett tefat är ett identiferat objekt, du tänker nog på ofo eller så tänkte tidigare person fel, iofs finns det tefat som liknar hans bild lol.

2 751 Inlägg
18 oktober 2008
Fooo skrev:
Seriöst, titta på bilderna han laddade upp.. Fick rysningar av m6:an och m3:an! Fy helvete, så extremt snygga....

Råttan ser ju mer ut som en bil audi började bygga på, sen tog budgeten slut och då va de tvungna till att sätta plast på den istället..

Konstigt att dom alltid slår BMW i interiör kvalite?

47 Inlägg
18 oktober 2008
n0b0dy_ skrev:
Fooo skrev:

Det är väl individuellt???

Y not
221 Inlägg
18 oktober 2008
Trådstartare
det där e mycket individuellt med intreör.. men sj tycker jag audi har fin fin kvalitet på sin r8a.. allt känns lyxigt... men m3an har utantvekan lite öppnare lösning och finare material känns det som så .. inredning är m3an match (för min del)

Everything thats fast. has my name written on it

2 751 Inlägg
18 oktober 2008
Fooo skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fooo skrev:

Ja klart det är individuellt, men man kan ju inte säga de e plastigt då alla biltidningar tycker tvärt om, sen om man inte gillar inredningen är en annan sak, men den e långt ifrån plastig, eller snål.

45 Inlägg
18 oktober 2008
köp nya challenger tongue mkt billigare och mkt råare än båda, sen köper du till kompressorkit tongue

Mästare
2 947 Inlägg
19 oktober 2008
Men ifall det skulle bli något köp så är ju det Ultimata en Hel Vit Audi Råtta utan missfärgningar på sidorna och alla tillval :mumma:

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

1 277 Inlägg
19 oktober 2008
Är BMW-fan, men hade nog valt R8...för ovanlighetens skull smile

Avstängd
268 Inlägg
19 oktober 2008
Du.. Ja ska säga dig att detta är som att välja mellan en väska med 1 milj. kronor eller en check på 1 mille... Ska du ha performance. Så hade ja valt en M3.. R8 är ju lika snabb eller snabbare.. Och är finare..

Audi R8, hade ja nästan tagit.. Lycka till smile

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Avstängd
268 Inlägg
19 oktober 2008
n0b0dy_ skrev:
Fooo skrev:
n0b0dy_ skrev:

Ja klart det är individuellt, men man kan ju inte säga de e plastigt då alla biltidningar tycker tvärt om, sen om man inte gillar inredningen är en annan sak, men den e långt ifrån plastig, eller snål.

Klart som fan att Audi slår BMW i allt och alla...
b.t.w.

Audi RS4 (420 bhp) vs. BMW M3 (346 bhp)
Nya RS4 som förmodligen kommer snart (470 bhp +) vs. BMW M3 (420 bhp)
Audi RS6 (450 bhp) vs. BMW M5 (400 bhp)
Audi RS6 c6 (580 bhp) vs. BMW M5 (507 bhp)

Kvalite.. Då har Audi kommit ikapp alla andra tyskar... Audi leder i kvalite..
Kraft.. Vi ser ju att Audi alltid varit den starkaste
Utseende.. Ja.. Där blir de svårt.. Smaken är som baken.. Delad i 2 delar.. Själv tycker jag Audi
Senast redigerat av doch (19 oktober 2008)

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

16 197 Inlägg
19 oktober 2008
doch skrev:
n0b0dy_ skrev:
Fooo skrev:

b.t.w.

Kvlite.. Då har Audi kommit ikapp alla andra tyskar... Audi leder i kvalite..
Utseende.. Ja.. Där blir de svårt.. Smaken är som baken.. Delad i 2 delar.. Själv tycker jag Audi

jo men va väger respektive bil??   effekten e ju inte allt..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
19 oktober 2008
evilaudio skrev:
doch skrev:
n0b0dy_ skrev:

b.t.w.

Kvlite.. Då har Audi kommit ikapp alla andra tyskar... Audi leder i kvalite..

jo men va väger respektive bil??   effekten e ju inte allt..

Och RS4anoch resten (?) är 4WD och man kanske inte vill ha det.
Men visst, Audi är bra smile
Senast redigerat av Waho (19 oktober 2008)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök