3295
Sök

Vem stjäl 4 stycken positionslysen?!

62 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Märkte idag när jag gick ut till bilen att någonting fattades, och mycket riktigt så var mina fyra positionslysen som sitter på sidan av bilen i listerna borta till min förvåning och sladdarna hängde utanför...

Jag menar, vem tusan för för sig att stjäla och komma på en sådan idé? Just lyserna?

Nu ser jag bilen från fönstret iallfall, om någon är framme och naffsar på den i natt mad
Senast redigerat av Mr_Kb (7 oktober 2008)

Large Cap
1 816 Inlägg
7 oktober 2008
Skriv detta i din blog.

1 878 Inlägg
7 oktober 2008
klååååpare som har vart i farten igen. kanske nån som är avundsjuk på dina orange positions ljus. och ville ha dem på sin bil.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 oktober 2008
Westergren skrev:
Skriv detta i din blog.

Står de inte nån stans att du är Moderator anser jag inte att du har rätt att fälla en sån kommentar...
bara fjolligt

Sump Runk Rätt O Slätt!

7 100 Inlägg
7 oktober 2008
tydligen nån som behöver 3 st lysen tongue

närå,tråkigt när sånt händer!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

DFFL
9 020 Inlägg
7 oktober 2008
HyperSonica skrev:
Westergren skrev:
Skriv detta i din blog.

Står de inte nån stans att du är Moderator anser jag inte att du har rätt att fälla en sån kommentar...
bara fjolligt

Står det inte någonstans att du är Moderator anser jag att du inte har rätt att tillrättavisa honom.
Bara fjolligt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bärs!
3 456 Inlägg
7 oktober 2008
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:
Westergren skrev:
Skriv detta i din blog.

bara fjolligt

Står det inte någonstans att du är Moderator anser jag att du inte har rätt att tillrättavisa honom.
Bara fjolligt.

Go FireTraXX! lol

Garaget.org peakade 2008.

150 Inlägg
7 oktober 2008
snart sitter dom på en 240 nära dig wink haha nää men nån behövde väll just sådana

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

998 Inlägg
7 oktober 2008
han, hon, den, det var väl för snål att köpa egna så han tog dina.
Du hade ju vita så det var väl någon som också ville ha det.
Tråkigt när det händer, hade en kompis som hade inbrott i sin bil dom tog glaset till innerbelysningen.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 oktober 2008
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:
Westergren skrev:
Skriv detta i din blog.

bara fjolligt

Bara fjolligt.

Desamma till dig då. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

DFFL
9 020 Inlägg
7 oktober 2008
Irmscher Vectra skrev:
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:

bara fjolligt

Bara fjolligt.

Jepp, det som var det skojiga ju. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 497 Inlägg
7 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Irmscher Vectra skrev:
FireTraXX skrev:

Bara fjolligt.

Jepp, det som var det skojiga ju. big_smile

Fortsätter vi nu blir det bara tråkigt lol

C20LET
1 041 Inlägg
7 oktober 2008
det ärverkligen jobbigt när sånt händer ju, det är säkert en fattiglapp som inte har råd och köpa egna, positionslysen måste väl kosta ett par hundringar så du borde inte bli chockad över det.

jag garvade ihjäl mig förra veckan när jag kom fram till min bil o såg att nån hade snott två av mina ventil hattar o snälla de kostar under en hundring på micro o varför snå 2 o lämna kvar de andra kvar smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

341 Inlägg
7 oktober 2008
Någon stal alla sidoblinkers på bilarna på våran gata för några år sen.......

62 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Blir en slant och köpa nya ändå... Ca 800 kr för 4 stycken...
Någon som ertappat tjuvar på bar hand? Vad gjordes då? *evil*

543 Inlägg
7 oktober 2008
Mr_Kb skrev:
Blir en slant och köpa nya ändå... Ca 800 kr för 4 stycken...
Någon som ertappat tjuvar på bar hand? Vad gjordes då? *evil*

surt, sa räven.

men hur gör man när ertappar någon på bar hand?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Tomten
1 065 Inlägg
7 oktober 2008
Jongen skrev:
Någon stal alla sidoblinkers på bilarna på våran gata för några år sen.......

kanske en liga?roll

hater
656 Inlägg
7 oktober 2008
vem får för sig o sätta positionsljus på sidolisterna?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

oo=00=oo
374 Inlägg
7 oktober 2008
Masaru skrev:
vem får för sig o sätta positionsljus på sidolisterna?

Du kanske inte har sett att det sitter i orginalutförande på V40/S40..

Freude am fahren!

typ..eh..va?
582 Inlägg
7 oktober 2008
FireTraXX skrev:
HyperSonica skrev:
Westergren skrev:
Skriv detta i din blog.

bara fjolligt

Bara fjolligt.

Haha Klockren! xD big_smile
Hehe nae, men surt att bli av me dom, finns alltid skitungar som inte lär sej skilja på mitt o ditt

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Sök