3630
Sök

Utställnings Bilder / med tjej på är ett +

4 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
#1
Nere pågrund av oseriösa svar!
Vissa har inte lärt sig läsa vad jag ville att man skulle göra och inte göra!

Tack iallafall!
Senast redigerat av Rille_RR (21 februari 2006)

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
20 februari 2006
#2
Hehe! Ett smart sätt om man vill ha bilder på Tjejer. Men seriöst för fan, erkänn att du inte ska starta någon sida. Duett_traktor seriöst hahah!

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

4 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
#3
Glömde skriva onödiga inlägg som hans ovanför kan skippas!
Det tar tid för att få domän. Därför hotmail används för STUNDEN.
Sidan namn kommer bli RBS och ja. Orka inte bevisa nått utan ni som är lite sugna på har eran bil på reklam i tidningar/internet är bara att skicka iväg !

Om det inte hade varit seriöst hade jag väl kunnat googla eller ta bilder härifrån direkt om jag inte skulle göra en hemsida. Tänk lite innan!

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
20 februari 2006
#4
Sorry! men de verkar rätt oseriöst... Lycka till med sidan då! wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

4 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
#5
Lungt, Klart det ser oseriöst med hotmail konto.
Eftersom jag beställt domän + webbhotell så väntar jag bara på faktura och att koderna till hemsidan ska bli klara.

Jag slösar inte bort 30 000:- på webshop på ett oseriöst projekt!

Sen så Tjejer är bara ett +. Pågrund av att anlita en modell är ganska dyrt ^^ Om man ska gå till en riktigt PRO!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
20 februari 2006
#6
Rille_RR skrev:
Lungt, Klart det ser oseriöst med hotmail konto.
Eftersom jag beställt domän + webbhotell så väntar jag bara på faktura och att koderna till hemsidan ska bli klara.

Jag slösar inte bort 30 000:- på webshop på ett oseriöst projekt!

Sen så Tjejer är bara ett +. Pågrund av att anlita en modell är ganska dyrt ^^ Om man ska gå till en riktigt PRO!
Hmm 30.000:-? e-Commerce Glp/Gnu finns det miljoner av smart av dig att slösa 30.000:- på en e-commerce....men jag undrar oxå hur seriöst det är kan man fråga hur gammal du är som heter duett_traktor på hotmail?


4 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
#7
Eftersom det är en unik design med unik kod.
Så får man mera när den kommer säljas än en kod som säljs till tusentals.

Tillräckligt gammal. (Måste jag ju va om företag vill sammarbeta med mig)
Iallafall.. Nu får det va slut med frågesport..skicka om ni VILL!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
1 432 Inlägg
21 februari 2006
#9
Känner et antal modeller och div känt bilfolk... Men fram tills att jag har mer info om sidan och ser att den är for real så lär jag inte kontakta någon... Och vore det inte ett plus att använda sig av bilar som har grejer som du nu skall sälja? istället för att bara ha en random bil på sidan? Och sen kommer den lilla fråan, what's in it for me/de som ställer upp? Menar, visst, det finns nog folk som skulle låta dig använda sig av sin bil gratis bara för att det är kul mm... Men sen finns det den gruppen folk som redan är känd och inte behöver mer kändiskap, samt att en modell lär säkert inte göra någa bilder "just for fun"... Nu snackar inte jag om att kanske få flera tusen eller dylikt... Men något borde du nog ha att erbjuda de som ställer upp...

Hur som helst... Vad är det för leverantörer du kommer att ha och vad kommer din inriktning att vara? Vad kommer att göra DIN webshop till den jag ska handla i?

Och om du nu är så seriös som du hävdar, varför inte gjort en ny mail åt företaget medans du väntar på domänen? istället för att använda den du tillverkade då du va 15 och drömde om en duett?

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

1 436 Inlägg
21 februari 2006
#10
Känns dumt att satsa 30k+ på en sida. Möjligen 7k om allt blir perfekt, då skulle du haft 23k+ till modeller, reklam, tävlingar, prylar, utställningar m.m.

Men visst, är detta seriöst önskar jag dig lycka till!

Och så en sak att tänka på, ALLA som figurerar på bilder i reklamsammanhang måste ge sitt medgivande. Skriftligt är ett måste om man vill slippa problem senare.

Se dessutom till att kolla upp så de som skickar in bilder har rätten att göra det också, för räkna med cirka 6000kr för varje felaktigt publicerad bild om fotografen kommer på dig och inte är på sitt snällaste humör.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

57 Inlägg
21 februari 2006
#11
Rille_RR skrev:
Hejsan,

Lansera snart en ny hemsida med styling/trim produkter.
Med sammarbete mellan olika företag.
Kommer behöva mycket bilder på Bilar&Tjejer.

Främst till logon på hemsidan och i reklam.

Så har du en bil i utställnings skick? Bilder på tjejer? (eller känner nån modell eller likande)
Med bra bilder på..hör av dig!

Om du har bilder på tjejer ifrån bil utställningar skicka med det också!

Enda kraven innan ni skicka iväg nån bild alls är att copyrighten på bilderna är på er!


Skicka bilder till: duett_traktor@hotmail.com

Kommer inte kolla detta forum så ofta så skicka allt till e-post! Frågor också!!
Ser att du kontaktat mig, Vad är de för bilder du vill ha?
Och adressen "duett_traktor@hotmail.com" får du inga seriösa utställare med på...

MvH
D

Maizer
21 februari 2006
#12
haha vilket skämt

108 Inlägg
21 februari 2006
#13
yttligare ett bra exempel på hur oseriösa människor de är som hänger här på garaget .. det är synd .. /



Sök