bor i sthlm , hur många mil är det till blekinge?
men man handlar ju via webben i så fall
dock har jag allt nu , men jag vet att IMPACT spelar ruskigt bra , svårt att förstå att dom basarna kostar så lite ordnarie , och nu i REA är det ju löjligt billigt
ett pris beror på vad det är för grejjer man får
vet en del man får betala 4gånger mer för men låter inte ett öre bättre än IMPACT basarna vet ja
så därför ville jag rekommendera när jag vet nått är sjukt bra för inga pengar alls
ps: har aldrig handla på Blekinge bilradio och har aldrig ens vart i blekinge , vet inte vart de ligger ens
nära skåne? norrland? ingen aning boys , men det går ju handla via webben vart man än bor , så pass smart är ja i alla fall att jag lista ut det
igentligen borde man köpa ett par IMPACT BASAR ställa undan , kommer allti till nytta till nån vinterbil eller så
ps: Den enda desperata som har smygreklam med fet text i varje inlägg han gör som jag vet här är han med FET RÖD text som lyder WEBSHOPPEN ÖPPEN NU och länk hehe
ett tips för en REA är ingen reklam . det är ett tillfälle man upplyser till folk . det varar inte länge
jag är på konsumenternas sida här nu . inte på nått företags. kommer tipsa om ALLA REA ja hittar som är värda tipsas