Shallie skrev:
FireTraXX skrev:
Shallie skrev:
Jävligt surt... men min lärare berättade att de skulle höja prövotiden från 2 år till 5 år nu.. någon som har hört något om detta ?
saterboden skrev:
Jag har också hör en massa prat om det, när jag tog det (i våras) så var det bara 2 år nu vet jag inte men skulle va kul å veta.
hin_ken skrev:
har också hört att dom kanske ska höjja prövotiden till 5år sen har jag inte hört nå mer.
Shallie skrev:
Hade vart kul o veta... Men för dem som redan tagit körkortet höjs det ju inte... men surt för en annan som kommer få "tänka" sig för i 5 år .. :S shit
För helvete, varför ljuger folk sig blåa?
Läs tråden jag länkar till och berätta sanningen för den som ljugit för er.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=102436
Vadå ljuger sig blåa ? Har någon här påstått att vi vet något ? antagligen är detta ett rykte som gått runt och om det är sanning eller ej vet vi ju inte.. eller ah jo nu vet vi ju men tack för upplysningen...
"Min lärare berättade..."
"Jag har också hört..."
"Har också hört..."
"kommer få "tänka" sig för i 6 år..."
Det är alla historier från sin farbrors bästa kompis brorsas sysslings granne som gör att sån här skit överlever.
Håll käft och ta reda på fakta.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.