så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg
så har vi det goa gamla busgänget ikväll haft garageträff i qpon´s garage, å spånat fram goa ideer runt våra bilar .....snart inte långt kvar till en mycket rolig kommande helg
Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån! Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha
Fan sorry grappar.. Kunde fan inte komma ifrån! Men jag ställer mig som en saab å tar mitt straff! hahaha
du e förlåten mannen ...we got your back ...klart du ska stå med oss ,men du får städa golvet efter mässan efter oss
du e förlåten mannen ...we got your back ...klart du ska stå med oss ,men du får städa golvet efter mässan efter oss
hahaha, imorgon anfaller jag ****** så att Robban har nåt å göra sen på söndag
Kul o träffa er grabbar och planera, nu närmar fredagen sig med stormsteg!! Kommer att bli kul
Första innomhusutställningen med bubblan.. Fan ser fram emot fredag nu då det äntligen är dags! Ska bli kul att återse sommarens skönaste gäng igen. Idag ska bubblan putsas upp, hinner inte senare i veckan. Plus lite annat smått och gott. SES SNART FOLKET!!
kostar det nått o ställa ut? kan ju vara bra att veta.. tar förmodligen inte visakort;) Hur är det med pasagerare, är det något inträde för dem och hur är det med den som ställer ut?