Ingen som filmade smällen emot min dörr igår troligtvis inte hehe
va hände ? hörde bara att något hände men var inte där just då
Ne, det va så att min sambo öppnade bildörren när vi skulle kliva ut när vi hade parkerat. Och just precis när hon öppnade dörren så kom min kompis och dundrade in i dörren för han ville parkerat bredvid oss...så hon hade redan hunnit öppnat dörren. men det löste sig sen, min dörr blev ju mest skadad. Hans bil hade klarat sig bättre. Men jag va bara glad över att hon inte redan hade hunnit sätta ut benet..
Ingen som filmade smällen emot min dörr igår troligtvis inte hehe
Ne, det va så att min sambo öppnade bildörren när vi skulle kliva ut när vi hade parkerat. Och just precis när hon öppnade dörren så kom min kompis och dundrade in i dörren för han ville parkerat bredvid oss...så hon hade redan hunnit öppnat dörren. men det löste sig sen, min dörr blev ju mest skadad. Hans bil hade klarat sig bättre. Men jag va bara glad över att hon inte redan hade hunnit sätta ut benet..
oj tur inget hände med någon av er bilar går ju alltid laga hoppas ni hade kul annars
oj tur inget hände med någon av er bilar går ju alltid laga hoppas ni hade kul annars
Ja det var kul och vi klarade oss hoppas det blir mera av sånt här framöver tack för allt!
jag tycker tyvär det var stendött och inte alls lyckat fanns ju inget å göra alls i nässjö xD
För att vara 18 oktober, Dåligt väder och kallt, samt att det mer var en "snacka skit träff" så tyckte jag det kom redigt mycket folk. Hade det varit en solig dag i juli hade man ju haft andra förutsättningar.