Jag väntar just nu på att ägaren till macken ska ringa upp. Skittrist. Har inte ens haft bilen en vecka, så händer detta.
Fy fan va pissigt Hoppas du får mer tur senare då. Jag har Aldrig kört en maskin tvätt efter min lilla olycka. Har alltid gjort det själv eller kört in på en Cleanpark Lite jobbigare men va fan det är det värt slipper man sånn här skit. Du är inte den enda som drabbats heller just ang vinge =/
Har kört båda 855:orna i tvättar utan problem så det är säkert fel på tvätten såvida inte vingen inte är korrekt monterad med metallbeslagen som jag sett att en del struntar i.
Fick tank locket bortslitet i en biltvätt å följde med pressat mot hela bakflygeln innan borsten släppte den. Macken tog på sig det utan att ifråga sätta så fick deras försäkrigngsbolags nr å så lämna jag in bilen.
Får jag frågade varför du inte sa från första början vad som hade hänt istället för att alla ska behöva läsa igenom hela tråden för att fatta?. ägaren till tvätten är självklart skylldig.
Får jag frågade varför du inte sa från första början vad som hade hänt istället för att alla ska behöva läsa igenom hela tråden för att fatta?. ägaren till tvätten är självklart skylldig.