2687
Sök

nån som vill få en porsche?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 oktober 2008
Trådstartare
Senast redigerat av richardoo290 (23 oktober 2008)

Häst
1 099 Inlägg
23 oktober 2008
Hehe..
Läste villkoren.. Verkar som man blir begravd av massa reklam och telefon-terroriserad för resten av sitt liv om man är med i utlottningen.. smile

Än är inte den sista idioten född..

DFFL
9 020 Inlägg
23 oktober 2008
"Vid ditt deltagande accepterar du att mottaga flera spännande erbjudande och nyhetsbrev om magasin, böcker, musik, film osv. från Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S, Viasat och Benjamin Publications AS via brev, telefon och andra elektroniska medel (t.ex. e-mail, sms). Vid deltagande accepterar du att Analysbanken.se och deras partners - Lindhart & Ringhof och Oxygen - kan kontakta dig på e-mail och/eller telefon/sms för att erbjuda dig abonnemang på tidsskrifter, böcker eller multimediaprodukter med utgångspunkt från de intressen, du har angivit i undersökningen.

Samtidigt accepterar du att mottaga nyhetsbrev från våra undersökande sponsorer Erbjudandezonen.se, Gratistipset, Gratismejlet.se, CentrioGroup, analysbanken.se, GratisShop.se, Quizmail.se och Globaltestmarket.com. Du blir maximalt anmäld till fyra av våra partners nyhetsmails! Du kan när som helst avanmäla dig dessa nyhetsmails. "

loooooooooooool, och inte fan får man en porsche heller.
Man får åka med i en porsche en kväll.

Jippie...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Stolt RHD Fjant
130 Inlägg
24 oktober 2008
Hahaha rötnaste jag sett på länge! vidriga försäljare och alla knep de använder. ääälskar att jävlas med dryga tjötiga desperata försäljare som bara läser ur pappersark.

Maizer
24 oktober 2008
Det var de sämsta priserna någonsin. "Åk med i en skitliten jävla båt med en ful jävla chaufför" ja det vill jag verkligen.

12 086 Inlägg
24 oktober 2008
Privat-chaufför? Det va ju kul tongue

14 Inlägg
24 oktober 2008
Vilka jävla skitpriser tongue Åker ju fan hellre en 740 för en kväll än en porsche..

Häst
1 099 Inlägg
24 oktober 2008
Ckalle skrev:
Vilka jävla skitpriser tongue Åker ju fan hellre en 740 för en kväll än en porsche..

Nu ska vi inte överdriva med sådana proportioner. wink

Än är inte den sista idioten född..

Avstängd
168 Inlägg
25 oktober 2008
har vunnit så ni vet smile

1 570 Inlägg
25 oktober 2008
Åka Porsche med chaufför är som att få välling av mamma. Man vill ju gärna köra själv eller?

Sleeper
3 084 Inlägg
25 oktober 2008
Vafan och inte kan man ragga i den heller för den har ju bara framsäten :S Tror ju inte privatchaffisen drar på så mycket heller

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
25 oktober 2008
hahaha ja jag vill ju absolut vara med..en hel dag..pyttsan att en hel dag e 5 timmar hahaha lol Å en bil man få åka med i en kväll/natt hm och en båt och en ö nånstans hm j de låter ju lockande här i sverige "ja de vill jag vart hän skriver jag på" lol

nä de där va de värsta jag sett...aldrig...

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Sök