TurbOla skrev:
Hammarslag skrev:
Krånglar lådan så byter man lådan, fattar du poängen?
Du menar på att lådan suger på saab så suger hela biljäveln, saken är att min totalt käkar upp din 855 på alla växlar framåt, så vart vill du komma ?
Anordna dragkamp med kätting och se vems drev som strippas först ?
hade jag velat haft en volvo så hade ja kunnat ägt 3st av den du har.
Moderator lås tråden den har ballat ur.
Nu spårar du ur totalt.
Jag har inte skrivit att man ska byta från Saab till någon annan bil bara för att lådan är kass.
Det har du själv skrivit, inte jag.
Det må så vara att din låda är starkare än min med din nya fina quaife-sats, men den har kostat lite mer än min motor.
Jag är inte intresserad av att veta hur många Volvos du kunde köpt för det du lagt på Saaben, men du har fortfarande inte svarat på frågan om varför Volvos
foder,
kolvar,
vevaxel är så kassa... de håller ju så vitt jag vet.
Så berätta nu varför de är så kassa, det är det jag vill veta.
Att du sen vägrar svara på frågan, blir arg, tappar humöret, det kan jag inte svara för.
Vill ni fortsätta tugga så gör det via min Gästbok eller Pm. Jag och andra har spammat sönder tråden nu med massa skitsnack, ber om ursäkt för dettaKommer inte kolla denna tråd mer så skriv gärna i Gb som sagt om det är något.
Senast redigerat av Hammarslag (13 februari 2009)
Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed