Xuri skrev:jag tycker de är dumt å sätta på en sån liten turbo å nej den passar varken på grenrör eller downpipe för de är inte t3 fläns på den vad jag vet... s40 kör med nån annan fläns
Norman_1 skrev:Xuri skrev:jag tycker de är dumt å sätta på en sån liten turbo å nej den passar varken på grenrör eller downpipe för de är inte t3 fläns på den vad jag vet... s40 kör med nån annan flänsokej tack för svar! nej de tyckte jag mä men fick den till ett bra pris och så va den helt ny:) vilken turbo kan du/ni rekomendera då. vill inte bygga om downpipen etc.mvh/Richard
Xuri skrev:Norman_1 skrev:Xuri skrev:jag tycker de är dumt å sätta på en sån liten turbo å nej den passar varken på grenrör eller downpipe för de är inte t3 fläns på den vad jag vet... s40 kör med nån annan flänsokej tack för svar! nej de tyckte jag mä men fick den till ett bra pris och så va den helt ny:) vilken turbo kan du/ni rekomendera då. vill inte bygga om downpipen etc.mvh/Richardja du kan slänga på en 850 t5 turbo.--15G16T-18T-19T dessa passar bolt on om du kör med std avgashus...dock så är de väl inte å rekommendera men de går
Norman_1 skrev:Xuri skrev:Norman_1 skrev:okej tack för svar! nej de tyckte jag mä men fick den till ett bra pris och så va den helt ny:) vilken turbo kan du/ni rekomendera då. vill inte bygga om downpipen etc.mvh/Richardja du kan slänga på en 850 t5 turbo.--15G16T-18T-19T dessa passar bolt on om du kör med std avgashus...dock så är de väl inte å rekommendera men de gårokej får försöka att få tag i en sån då:) (15g alltså)
Xuri skrev:Norman_1 skrev:okej tack för svar! nej de tyckte jag mä men fick den till ett bra pris och så va den helt ny:) vilken turbo kan du/ni rekomendera då. vill inte bygga om downpipen etc.mvh/Richardja du kan slänga på en 850 t5 turbo.--15G16T-18T-19T dessa passar bolt on om du kör med std avgashus...dock så är de väl inte å rekommendera men de går
Norman_1 skrev:okej tack för svar! nej de tyckte jag mä men fick den till ett bra pris och så va den helt ny:) vilken turbo kan du/ni rekomendera då. vill inte bygga om downpipen etc.mvh/Richard