nu kommer det upp lite bilder inte så mkt men alltid något
har gjort klart 17" plåtisarna o slängt på däck o vafan dom duger att ha som lek fälgar
sen så insåg jag att spridarna jag hade köpt först inte kommer räck till till dom hästarna jag vill ha nu så vart ett par 990cc precision spridare från ppf så om någon vill köpa finns det 4st helt nya v70r spridare
fick ju kapa upp lite för att få plats med fördelaren men så de vart lite svetsa o skit men nu e de färg på o klart för att börja montera igen
sen så t'nkte jag slänga in en bild på nya bruksbilen jag skaffade för någon vecka sen
händer inte mkt här väntar på att få tillbacka toppen som har vart inne nu i snart 4 veckor men vafan ska de bli bra så ska de
skurtmeister : ja roligt e de o hur jag har råd undrar fan jag oxå ibland
syabo : tackar!
sen så kan jag ju slänga upp 2 bilder på min nya bruksbil jag köpte mig för nån vecka sen
det blev då en bmw 335 da 06a utagen 07 med m chasie m paket med mera o kan säga att den går väldigt bra o är riktigt kul att köra sitter en 3.0 bi turbo diesel i med 286hk o ett antal nm orginal men kcr chip e påväg
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.