undrar om någon lagt i b230 i en amazon.. vad jag fattat de som så ska man gjöra nya motorfästen gjöra om så man har gasvajer i st för stag och sen är de ju emd kardanen och medbringare och sånt.. är de nått ni kan säga soms ka gjras har hört att de är meck med att lådan kommer fel at den kommer snet:S ska köra med 5vxlad låda..är en tralla så kardantunnel är redan breddad
jag vet att det är ganska mycket att bygga om. Skall man göra det riktigt får man flytta bromsservo och sådant med. Trimma B20 som ligger i det räcker till!
Full gas sparar tid!
Portar och planar Volvotoppar.
Jag kan fixa till toppen till dig för vettiga pengar. En riktig kam kan du hitta för en femhundring extrakt 600-700kr. Det dyra är ju ett par förknasare. Man får väl räkna 4500 för ett par hela weber med insug.
aa vad ska du ah för att fixa en topp?.. extraktor får jag gratis min bror bygger.. sen är där kam och föggar som fattas:P sen rä de ju lite mer man vill ha:P har hittat ett block som är borrat till 21a och har smidda kolvar stakar vet aj men behöcvs byta ringar..inte vad är sen är där k kam i den och toppen va nog nåt vidgjort på..