Jo efter några dagar utan nåt gjort så satte vi igång lite idag. Vill Tacka alla på PeWe Billackerin, Arninge För att jag får vara där samt för all hjälp jag även får
Limmade dit dem sista delarna ska plasta lite imorgon samt sen spackla.. Har tagit ledig från jobbet & nya Målet är att bilen ska vara färdig till helgen!
Här lite bilder från idag så länge
Fronten av för byte av huggtänder
Fronten monterad igen
Nu är det bara dags för lite plastning samt spackling ..
Så himla grymt det här kommer bli!! Känns som du gör nått ingen gjort förrut, jag är imponerad! Hur ska du fästa delen på fronten? blir den ihopplastad med fronten eller blir den utanpåliggande?? Mvh/Mats
Ser riktigt bra ut, ska bli skoj att följa i veckan.
Kul att nån gillar det Tack!
OverBoosted skrev:
Blir bara fetare o fetare! fortsätt kämpa kungen
Hehe ja lite bredare blir hon nog Kämpar för fullt!
Spiike skrev:
fan va det går snabbt här då
Ja vill/ måste hinna till helgen.. :S får se fall Vi hinner
krutmats skrev:
Så himla grymt det här kommer bli!! Känns som du gör nått ingen gjort förrut, jag är imponerad! Hur ska du fästa delen på fronten? blir den ihopplastad med fronten eller blir den utanpåliggande?? Mvh/Mats
Tackar Ja än rullar det inte så många stylade leon/cupror, än mindre breddade.. Fronten limmas samt plast fast se ska det spacklas ihop snyggt ... Mvh// Michel
boosted_142 skrev:
Ser riktigt bra ut, men en sak jag undrar över, varför fogskum?
Behövs kanske int men ville fylla ut dem små Glipor skär av så det går in jämt mot innerskärmen.. Sen tog under sidokjolarna, tanken e att dem ska stadga upp dem så dem sitter stumt ..
Grymt mannen......men va e det för stil att jobba dagtid:-)......själv e man rätt mör i kroppen efter 2nattpass i arninge.Men nu sitter slangjävlarna där!tack för hjälpen med dogbonen......mer bilder vill jag se:-)
kan faktis hålla me, nästan så man är bättre själv, men bygga det kan du fan göra
Men va f.n Inge fel på mina Paintkunskaper haha
TS_Edition skrev:
Grymt mannen......men va e det för stil att jobba dagtid:-)......själv e man rätt mör i kroppen efter 2nattpass i arninge.Men nu sitter slangjävlarna där!tack för hjälpen med dogbonen......mer bilder vill jag se:-)
hehe jo men vi får ju inte plasta där.. sen e det ganska skönt att komma hem på kvällen sätta på tvn & somna in..
Ja jag såg det! Vart skit snyggt! du får langa upp lite bilder ! Då vet jag vilka som hjälper mig med mina sllangar sen
Varsegod Bara kul att knna hjälpa!
Alle_Cupra skrev:
Går det att få av fronten sen när du ska ha dit en S3 IC?
Oja front samt bakdel går att ta lös.. Resten är nog lite jobbigare fall man nu skulle vilja det nångång