Kommer förbi med min kamera inom kort så kan du låna den:) Mvh Alex (körde om dig i torsdags)
haha Evo_Alex Owns Mygel! Snyggt Mygel, vi kanske syns på elmia eller nån annan bilträff, då jävlar ska du se va ja går för inom billjud då, kan tyvärr icke köra om dig
Kommer förbi med min kamera inom kort så kan du låna den:) Mvh Alex (körde om dig i torsdags)
När kommer du da? DEu vet omständigheterna, men men ...
Rozh skrev:
haha Evo_Alex Owns Mygel! Snyggt Mygel, vi kanske syns på elmia eller nån annan bilträff, då jävlar ska du se va ja går för inom billjud då, kan tyvärr icke köra om dig
Bilen står utställd på Elmia kanske syns där ? Du får skaffa en n y med turbo och sen trimma lite så kan vi testa då istället
Pain940 skrev:
fan brooooooooooorsan ....blir as niiiiiiiiiice *tummenupp*
Tack Kan knappt vänta tills det blir helt färdigt, Om det blir det
BlacKnBluE skrev:
Såg din bil i Arninge i Fredags,, Nice
Har fronten hälsat på ett fartgupp/snödriva? såg lite tomt ut!
Där ser man både ja o nej
wempa skrev:
de blir ju hur gött som helst Michel..säg till dom du behöver hjälp ska jag komma förbi och hjälpa er!!
Ja jäklar där ser man, akta dig kanske ringer
MR_SteelL skrev:
oj oj oj!!!!! grymmmmt !!
Du får komma förbi sen.. så ska du få se o testa
TS_Edition skrev:
HÄRLIGT MANNEN!!! Ser grymt ut,ha det gott så hörs vi eller syns snart!
Va på tiden va
Spiike skrev:
fan det går ju bra för dej leker med plast o grejer
Ojoj, jag tyckte den var riktigt grym på Motorexpo här i Falun i höstas, men det blir ju bara bättre och bättre! Ska bli riktigt skoj att få se den igen på Elmia, så kämpa å nu!
Ojoj, jag tyckte den var riktigt grym på Motorexpo här i Falun i höstas, men det blir ju bara bättre och bättre! Ska bli riktigt skoj att få se den igen på Elmia, så kämpa å nu!
Kul att du gillar förändringen. men än e det längt tills den e färdig!