Iofs har alla rätt tills sin åsikt, men jag vill förtydliga att min poäng va att framhäva att de va extremt, varvida de är fult lr snyggt låter jag va osagt
Behöver väl inte vara tätt mellan växlarna för att spaken är kort? Jobbigt annars iofs men men
Klart det är tätt mellan växlarna när spaken är kort? Lr hur vill du definiera kort? Jag förstår vad du menar, men oavsätt vilken sida av länken man ändrar så rör sig ju spaken mindre lr hur
Behöver väl inte vara tätt mellan växlarna för att spaken är kort? Jobbigt annars iofs men men
Klart det är tätt mellan växlarna när spaken är kort? Lr hur vill du definiera kort? Jag förstår vad du menar, men oavsätt vilken sida av länken man ändrar så rör sig ju spaken mindre lr hur
javisst, men de lär ju vara rätt ohärligt att växla med så kort spak
javisst, men de lär ju vara rätt ohärligt att växla med så kort spak
Det blir o använda hadleden Just de här exemplet verkar ju ha länken en bit ner.. Så det är nog inte riktigt lika superilla som de ser ut