Jag såg ungefär halva första avsnittet eftersom en jag jobbar med var med, jobbar tillsammans med Robin Selg ifrån Kändiz så jag kollade på programmet tills dom åkte ut iaf.
Tycker synd om Elise (sångerskan i Kändis) eftersom detta var hennes första riktiga framträdande och man såg ju hur nervös hon var men det värsta är ju att jag har hört henne sjunga "live" och hon sjunger riktigt bra men hon är ju inte van vid live-tv och 1½ miljon blickar på sig så då gick det som det gick.
Och rent allmänt om programmet:
Vad är det för j-la larv att dom ska dra en massa pop- och rocklåtar ?? det är väl FFS Dansbandskampen och inte "Nya Melodifestivalen".
Att dom sen bara får framföra en låt, sen röstning och sen en låt till och ny röstning fattar jag mig inte riktigt på heller. Varför inte bara låta alla framföra en låt var, efter det den riktiga dansbandslåten och SEN röstar man. Så som det var nu var det ju inte rättvist för fem öre.
Senast redigerat av TBOC_Razor (2 november 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P