3678
Sök

Förlovat sig i bilen?

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
Finns här någon mer än jag som har förlovat sig i en Volvo 740 ? smile

Egen företagare
864 Inlägg
4 november 2008
Det har jag med smile Det är vad man kallar stil och klass smile

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 november 2008
JFU104: damn, älskar du inte din partner? tänkte eftersom ni förlovat er i en volvo 740 yikes
Senast redigerat av _Glenne_ (4 november 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
JFU104: damn, älskar du inte din partner? tänkte eftersom ni förlovat er i en volvo 740 yikes

haha, vi är inte tillsammans längre wink så bra gick det smile pröva inte!

435 Inlägg
4 november 2008
Det måste vara det mest romantiska jag hört! haha big_smile

No risk, No reward

Fisketokig
2 997 Inlägg
4 november 2008
Nästan så. Andra gången.

Första gången var i soffan hemma men ringarna var felbeställda pga förvirrad nyanställd tjej i kassan.
Andra gången åkte ringen på i bilen efter hämtat ut det andra paret. Ville kolla direkt då att det äntligen vart rätt.

Tyvärr var det inte samma ringar som riktiga förlovningen. Titan inte går att bearbeta.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
Perss0n skrev:
Det måste vara det mest romantiska jag hört! haha big_smile

smile visst är det! haha.

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
ewrs skrev:
JFU104 skrev:
_Glenne_ skrev:

Haha, ursäkta men det där var kvällens mest klockrena svar! smile Hur länge varade förlovningen då?

Beklagar i och för sig att det inte höll, men det kanske var till det bättre tongue

smile vi var tsm i 14 månader, varav 9 som förlovade smile haha bilfan vill inte starta längre heller. så pröva inte!

1 800 Inlägg
4 november 2008
Visserligen ingen 740 men väl en 240, händelsen ägde rum 930920, vi gifte oss 950602 och vi är fortfarande gifta. Så med andra ord så är det precis som jag alltid har hävdat, 240 ÄR bättre än 740 hehe!

Häst
1 099 Inlägg
4 november 2008
JFU104 skrev:
ewrs skrev:
JFU104 skrev:

Haha, ursäkta men det där var kvällens mest klockrena svar! smile Hur länge varade förlovningen då?

Beklagar i och för sig att det inte höll, men det kanske var till det bättre tongue

smile vi var tsm i 14 månader, varav 9 som förlovade smile haha bilfan vill inte starta längre heller. så pröva inte!

Vaför förlova sig efter 5 månader överhuvudtaget?
Tycker att varenda 13åring förlovar sig efter 1 vecka nu.. Har lixom ingen betydelse längre.

Än är inte den sista idioten född..

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
Hilmer skrev:
Visserligen ingen 740 men väl en 240, händelsen ägde rum 930920, vi gifte oss 950602 och vi är fortfarande gifta. Så med andra ord så är det precis som jag alltid har hävdat, 240 ÄR bättre än 740 hehe!

Fan, jag har valt fel modell alltså! smile Ska pröva 240 nästa gång! smile haha

typ..eh..va?
582 Inlägg
4 november 2008
Hilmer skrev:

Haha xD, där har vi beviset wink
Senast redigerat av Roz-104 (4 november 2008)

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

341 Inlägg
4 november 2008
Vi förlovade oss i en Toyota Celica...... Var väl för 7år sen nu, har virt gifta i 6år, har en son på 3år, tre hundar, villa, sålde nyss volvon, men har en SAAB kombi......

Ja, så vill ni att de ska hålla så kan jag rekomendera en Toyota! tongue

JFU104
4 november 2008
Trådstartare
Jongen skrev:
Vi förlovade oss i en Toyota Celica...... Var väl för 7år sen nu, har virt gifta i 6år, har en son på 3år, tre hundar, villa, sålde nyss volvon, men har en SAAB kombi......

Ja, så vill ni att de ska hålla så kan jag rekomendera en Toyota! tongue

Skulle ju kunna funka... men inget annat än volvo duger! smile

2 072 Inlägg
4 november 2008
hehe den va bra.. men jag har förlovad mej i mercan tongue o vi e gifta nu i 3.5 år big_smile
Senast redigerat av sandzoo (4 november 2008)

Sandzoo i da house

128 Inlägg
4 november 2008
DoT skrev:
JFU104 skrev:
ewrs skrev:

Tycker att varenda 13åring förlovar sig efter 1 vecka nu.. Har lixom ingen betydelse längre.

Bara för det har blivit någon sorts trend att förlova sig så är det väl inte fel och göra det när man tycker stunden är den rätta? Personen i fråga kanske inte var 13 vid förlovnings tillfället heller, men känns det rätt så känns det rätt helt enkelt.

Häst
1 099 Inlägg
4 november 2008
xMaDRockz skrev:
DoT skrev:
JFU104 skrev:

Bara för det har blivit någon sorts trend att förlova sig så är det väl inte fel och göra det när man tycker stunden är den rätta? Personen i fråga kanske inte var 13 vid förlovnings tillfället heller, men känns det rätt så känns det rätt helt enkelt.

Det är ju just det.. Att det har blivit en "trend". Det gör ju att det blir fel i sig.

Än är inte den sista idioten född..

128 Inlägg
4 november 2008
DoT skrev:
xMaDRockz skrev:
DoT skrev:

Det är ju just det.. Att det har blivit en "trend". Det gör ju att det blir fel i sig.

Bara för det är en trend så är det fel menar du?

Det är en trend för tjejer att bli gravida nu för tiden, ska alla sluta med det oxå som kanske har försökt med det i te x 4-5år?
Men jag förstår hur du tänker men om tiden är rätt så tycker jag att det är upp till var och en att förlova sig.
Jag förlova mig för tusen i en Golf 1a big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
4 november 2008
Förlovning ?? Va fan är det ?   lol
Hehe aldrig varit förlovad o kommer nog aldrig bli!
Jag anser inte att ett par ringar förstärker ett förhållande..

C H E V R O L E T <3

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 november 2008
äsch, förhållanden går åt helvete oavsett om man är förlovad eller inte, så ringar är bara bortkastade pengar roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök