Ser bra ut och som s12 sa: Det är snyggt när man köper nytt och monterar på bilen. kan bara hålla med. Du jobbar på bra också ser jag. Så jobba på Annars så kunde du ju ta en del i taget eller fick inte någon del plats?
Tackar tackar=).. Hehe ja jag e lite på alla ställen samtidigt jag vet:P..Men vill se så att de passar de man köper hem men man blir nog klar tills sommaren ändån fast man börjar på allt o inte gör något klart haha:P
smidigt löst det där problemet med kylarvätskebehållaren, snyggt blev de ju också när den blev lite "gömd"
Tack tack ja jag blev själv rätt nöjd faktiskt tänkte kunde lika bra pröva o se om de gick o fixa på något smidigt sätt kostade bara 100 kr ju med motor o allt=)
Tack tack ja du jag vet inte när dom blir klara rev bort skiten idag blev inget bra så ska nog göra på ett annat sätt denna gången blir uppdate så fort jag har handlat in grejerna till dörrarna=)
funderat på att göra som jag byggde på davids 200a? enkelt och snyggt
Ja jag har funderat på det men de kommer nog inte bli så snyggt på mina dörrsidor tror jag för som du ser på bilden så e de mycke av de gammla vinylen som har gått bort o i så fall måste jag göra skit stora addaptar ju:/