[i]Har funderat på att pulverlackera min fälgar svart med en röd kant runt om skulle helst vilja ha nya men har inte råd med det nu tyvär men va tror ni kan de bli bra? i]
Aha okej tack tack ja jag får se hur de blir=) NismoGTR tack men nej tack passar inte på min dom fälgarna o sen tror jag inte att de kommer se så bra ut på bilen enligt mig:P
spara till rota som ALLA andra ne skämt osidå köp ett par heta fälgar sen o spara pengarna nu ist
Haha ja jo klart dom e ju snygga men får se blir nog till att spara ihopa till nya istället=)
Hehe, det är nog den bästa ideén själv lade jag undan lite pengar från varje lön tills jag hade råd med nya fälgar nu är det "bara" gummina som saknas xD
spara till rota som ALLA andra ne skämt osidå köp ett par heta fälgar sen o spara pengarna nu ist
Haha ja jo klart dom e ju snygga men får se blir nog till att spara ihopa till nya istället=)
Hehe, det är nog den bästa ideén själv lade jag undan lite pengar från varje lön tills jag hade råd med nya fälgar nu är det "bara" gummina som saknas xD
Hehe jaha okej ja får se du e inte så högt prioiterat just nu ska först handla allt så bilen bli kör duglig till våren=)
Ja de hoppas jag på har varit i garaget o slipat men de e så jävla tråkigt ju!
jo tack jag vet men har du tänkt på vita fälgar? Fick bara en idé som kom upp i huvudet nu Fråga Neos84 tror jag han heter här på garaget. Han kan photoshopa din bil. Annars finns det en tråd som heter: gör om min bil tråden...har jag för mej. något sådant. Mvh