Vad ska den göra för bilen,har aldrig sett någon sådan sak
Översätt till svenska "Elektronisk laddtrycks kontrollerare" alltså man ställer laddtryck elektroniskt
Hehe ja precis;)
Bilen ser riktigt bra ut förövrigt Hoppas jag också kan börja spackla mina dörrsidor, har så smalt garage så jag inte kan öppna dörrarna fullt ut och därmed inte får av dörrsidorna
Översätt till svenska "Elektronisk laddtrycks kontrollerare" alltså man ställer laddtryck elektroniskt
Hehe ja precis;)
Bilen ser riktigt bra ut förövrigt Hoppas jag också kan börja spackla mina dörrsidor, har så smalt garage så jag inte kan öppna dörrarna fullt ut och därmed inte får av dörrsidorna
Tack så mycket=) Hmm jo de har jag med kan knappt jag heller men de går precis men du får rulla ut den en sväng då bara o skruva av ju=)
Tack så mycket=) Hmm jo de har jag med kan knappt jag heller men de går precis men du får rulla ut den en sväng då bara o skruva av ju=)
Nej ursh det är iskallt här en halv meter snö också, kanske inte på garageuppfarten men ändå
Nej ursh det är iskallt här en halv meter snö också, kanske inte på garageuppfarten men ändå
Haha ja vadå då de e de i mitt garaget också har ingen värme ointe isolerat men man får jobba sig varm bara så e det;)
Hade gått bra med plastningen=)..Så jag slipa till inner kanterna så EBC:n skulle passa=)
Provmonterat ska slipas till så de blir snyggare sen men passar nåttså när iallafall=)
Lagt på lite glasfiberspakel de va inte de lättaste o spakla detta skitet men blir bara mer o slipa:P.. Har även slipat ner de ikväll lite snabbt så ska fortsätta imorgon=)
Fick hem lite grejer idag eller ja fick hem vinylen till dörrsidorna och lim=) Jävla bra servic dom har på Top n trim shop beställde de för 2 dagarsen tror ja de va o fick de levererat hem till dörren idag=)!
http://www1.garaget.org/gallery/archive/50475/580430_2e83q0.jpg Fick hem lite grejer idag eller ja fick hem vinylen till dörrsidorna och lim=) Jävla bra servic dom har på Top n trim shop beställde de för 2 dagarsen tror ja de va o fick de levererat hem till dörren idag=)!