Skrev i en annan tråd innan om deras 3000 gt som är till salu... jag gjorde misstaget att åka & titta på den & slösa pengar på bensin för ett tag sen.
Var sugen på en bil ja hitta på blocket.... nämligen denna
http://www.blocket.se/vi/18529323.htm?ca=20_sDEn bilen har 0 ägare i sverige men ändå 3st som ägt den.. under korta perioder... men hela bilen skrek "skumt"
För det första så finns inga papper på den mer än bänkpapper... inget historik alls från italien....
bilen verkar ha kört mot en hel del grejjer då alla hörn har stora runda lacksprickor eller som en skrev i förra tråden att den blivit dåligt transporterad.
sidokjolarna på den sitter löst så man kan se limmet bakom
hitta ett ställe på bilen där man ser plåten under alla lacklager...
ena elhissen funkade ej heller...
sladdar hängde här & där från högtalare som var borta inkl diskanter
Ena fram blinkersen saknas
avgassystemet läcker med
åkte från varberg till åtorp för att se den... den är inte värd sina 149 från första början & absolut inte värd sina 119 nu... Att bilen är nedställd var fick ja höra från de som tog in den va att effekten på 470hk eller va det nu var... ja det var på tok för mkt enligt dem... men provkörde den iaf men den gick inte alls bra tyckte jag för att ha 350hk som den är nedställd till
men iaf bilen har 3 ägare men när ja kolla så hade den 0 ägare på vv.se.... tyvärr kommer ja ej ihåg reg nr men dbc & 710 eller nåt åt det hållet. Andra ägaren på bilen någon tjej gick ju inte heller att få tag på..
Så hur denna bil har blivit använd i sverige undgår mig men som sagt
kan ju passa på att varna för denna bil så inget folk slösar sin dyrbara bensin