2706
Sök

Angående/inför: Hjullov @ Rosenhill café söndagen den 7 december kl. 12.00!

Masterworks
8 december 2008
DaViper skrev:
tingvall skrev:
Masterworks skrev:
WTF, var på Eldtomta, inte en kotte! roll

De kan ju bero på att vi var på ROSENHILL!! Inte eldtomta tongue Kan inte herrn läsa?

Tur man inte åkte med dig så Patrik, då hade vi sutti där som två fån smile

Jo men då kunde vi ju leka att dom andra åkt fel! hehehe...

164 Inlägg
8 december 2008
Masterworks skrev:
DaViper skrev:
tingvall skrev:

De kan ju bero på att vi var på ROSENHILL!! Inte eldtomta tongue Kan inte herrn läsa?

Tur man inte åkte med dig så Patrik, då hade vi sutti där som två fån smile

Jo men då kunde vi ju leka att dom andra åkt fel! hehehe...

Nästa gång får ni helt enkelt se till att hamna rätt båda två! Och inga fler dåliga undanflykter nu wink

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

533 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
Hej allihopa!

Jag vill bara tacka alla inbitna bilälskare för en trevlig träff och fika! Hoppas att ni kommer även till våren då jag drar igång Eldtomta träffen igen? Vore iallafall kul å ses smile

Jag kommer lägga upp bilder från gårdagens träff under mina bilder Evenemang/Eldtomta-mappen. Så där får ni hålla utkick senare under veckan!

/Anna
Senast redigerat av exiZ (8 december 2008)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Masterworks
8 december 2008
exiZ skrev:
Hej allihopa!

Jag vill bara tacka alla inbitna bilälskare för en trevlig träff och fika! Hoppas att ni kommer även till våren då jag drar igång Eldtomta träffen igen? Vore iallafall kul å ses smile

Jag kommer lägga upp bilder från gårdagens träff under mina bilder Evenemang/Eldtomta-mappen. Så där får ni hålla utkick senare under veckan!

/Anna

Hoppas du har bilder från "min" träff i Eldtomta oxå! hehehe...

Jaja, jag får trösta mig med att jag fick ett race med en Bmw Alpina på hemvägen iallafall! lol

DaViper
8 december 2008
tingvall skrev:
Nästa gång får ni helt enkelt se till att hamna rätt båda två! Och inga fler dåliga undanflykter nu wink

Undanflykter ja: Var var du i lördags kväll när jag stod och polerade bilen själv då??

164 Inlägg
8 december 2008
DaViper skrev:
tingvall skrev:

Undanflykter ja: Var var du i lördags kväll när jag stod och polerade bilen själv då??

Huuuur skulle jag kunna veta de?? Kanske kan vara bra om du berättar för MIG oxå när jag ska polera din bil och inte bara säga det för digsjälv wink
Och du vet ju vart jag var någonstans:P

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

4 299 Inlägg
8 december 2008
wadde skrev:
Tacka alla som dök upp, var trevligt att komma ut på lite fika å köra lite som en biltjuv litegranna.
Även om det gick åt fel håll i början för nån.

Vad jag vet så gick de åt fel håll för nån i slutet wink hehe...

Nää men de va en trevlig träff, kul att komma ut o träffa andra biltokar i denna dystra årstid smile
Ser fram emot fler träffar i vår big_smile

//Jacob

3 390 Inlägg
8 december 2008
Låser här och ber någon starta en Eftersnack-tråd istället.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök