Jag har haft 2st Celicor -88 och -90. Är 188cm och har inga som helst problem i någon av dem. Har iofs inte haft problem i nån bil. (Calibra, 200sx, 300sx, 3000GT, M3 cupe, Ferrari Enzo m m)
Svar Ja, dåligt med utrymme. SÅklart aldrig själv ens funderat på att köpa en, men åkt med nån stackars japanfanatiker. Köp en stor bil, så får du stora utrymmen:) Enkelt va? BMW 7-serie är stor kan jag lova;)
Svar Ja, dåligt med utrymme. SÅklart aldrig själv ens funderat på att köpa en, men åkt med nån stackars japanfanatiker. Köp en stor bil, så får du stora utrymmen:) Enkelt va? BMW 7-serie är stor kan jag lova;)
??? vi pratade förarplats.
Jag vill veta om man som hyffsat lång förare får plats vid förarplatsen utan att behöva trycka in sig .
??? vi pratade förarplats.
Jag vill veta om man som hyffsat lång förare får plats vid förarplatsen utan att behöva trycka in sig .
Som jag sade i det fjärde inlägget i denna tråden: Ja, man får plats utan problem