vanlig väktare som gör sin prövoanställning. Anställd som deltidare, så det är väldigt olika. Ca: 13000/månad +/- ett par tusen (vanligast är väll lite mindre än 13)
vanlig väktare som gör sin prövoanställning. Anställd som deltidare, så det är väldigt olika. Ca: 13000/månad +/- ett par tusen (vanligast är väll lite mindre än 13)
Det första som jag jobbar 7-16 varje dag är som traditionell vvs montör. Rätt sunkig lön./ kollektivavtal-
Men ska bli skönt med yrkesbevis om 3 år.
Vårdare för folk med psykiska problem, Så fick jag lönespec igår på 52372 kr för allt arbete som jag jobba i december månad Bodde i princip där. Men dubbelt betalt mellan 22 dec - 1 jan. . Jag är timvikarie där.. Brukar hamna på 17000- 20000 tusen varje månad.
Kör en buss fram och tillbaka varje onsdags kväll 1700 till ca 21 30 , Får 1000 kr per gång.
Så januari är för mig alltid årets bästa månad. Och allt prat om att man inte har pengar man får väl prioritera. Jag jobbar ofta 7.00 till 15.30 åker till nästa jobb 16.00 -> 8.00. och åker till mitt rörkrökeri jobb.
Minst 2 gångar i veckan plus att jag jobbar helg/ er.
va ligger nyanställd lönen på nu för tiden?
Jag går på timmar, men de e väl lite över 100kr/h, de 6 första månaderna iaf
va ligger nyanställd lönen på nu för tiden?
Jag går på timmar, men de e väl lite över 100kr/h, de 6 första månaderna iaf
Då räknar du med OB va? Annars höjdes de fan rätt rejält i senaste avtalet..
Tycker man går för mycket på utbildning idag. Vet en som ska börja jobba som ingenjör på Volvo i GBG. Han vet inte ens hur många tändstift en bil kan ha. 1 sa han. Han har läst till civilingenjör.
Tycker man går för mycket på utbildning idag. Vet en som ska börja jobba som ingenjör på Volvo i GBG. Han vet inte ens hur många tändstift en bil kan ha. 1 sa han. Han har läst till civilingenjör.
Haha, det var en civilingenjör här på jobbet som frågade när han skulle få se reaktorn.
Ja inte helt lätt det där, finns ju bilar som har allt mellan 1 och 24 stift ni kanske skulle ha preciserat frågan
lite olika beroende på hur mycket tid skolan tar! vissa månader inenting,förutom studiebidaget då, andra månader upp mot 10 000 plus studiebidrag då jag jobbar som snickare...