Förlåt om jag frågar.
Men ska ditt satsade kapital vara 100 tusen och du ska leva på det?
Du måste ha extremt lite utgifter varje månad smile
Sålde du lägenheten och köpte ett tält ?
Sålde lägenheten och är precis uppe i köpet av en mindre gård tillsammans med en polare som har samma tänk och mentalitet.
Det är början av våra låga kostnader och förhoppningsvis framgångar på aktiemarknden.
Men vi båda har tillräckligt för att sen överleva i ungefär 1 år innan vi måste börja jobba igen.
men funkar inte mina planert är tanken att börja jobba innan pengarna sinar helt
lyckas du göra 500% på 6 månader så ska du få lov att börja förvalta lite av mina pengar också ! Ditt arvode kan vi komma överens om
Om jag lyckas så ska jag sprida mina kunskaper om hur, sen får var man tjäna sina egna pengar.
Hjälper dock till med värdefull info jag kommer över om de skulle vara intressant men de kommer då ske under mer ordnade former än ett bilforum och jag kommer aldrig kunna lämna några garantier av något slag.
Ett första tips är att kolla in timothy sykes på youtube.
Han kör ett större risk spel än mitt traditionella köpa sälj men principen är det samma.
Men 500k innan midsommar är iaf första delmålet.
Klarar jag de blir mål 2 att få ihop första miljonen innan år 2016 är över.
som sagt jag e rookie i dags läget även om jag anser mig göra ganska bra ifrån på "träningen".
Och funkar de inte så blir det åter till traditionellt arbete.