Idag så kunde i äntligen kolla kombinationen av "nästan" svart centrum mot bilens färg på fälgen. Ett litet test vi gör nu. Så Paul har lackat en ytterring till en början. Pulveracken är fixat av vår tappre moto-kille, vi kallar han för Sahara-Stefan för han älskar sand Så när han har riktigt tråkigt på lördagkvällarna på firman så bygger han sandgupp med Australiensk beachsand och pinar sin tvåhjuliga moto...de kallar jag att rockö loss
Han driver en verksamhet i Borås som heter TIBAB. De sysslar med bla blästring och pulverlackering och han är en riktigt "Sandöre"
Många detaljer har vi fått fixat hos han. Jag visar inte allt här och nu men fälgen tog jag lite bilder på.
De som vill veta mer hur ni kan få hjälp med diverse blästring och pulverlackering, kolla in deras hemsida http://www.tibab.se och ring till Stefan
(Fälgarna som vi använder är: BBS Racing Split 18" Sandmold magnesium center with forge aluminium lane)
Senast redigerat av gladiatorn (23 januari 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
flock me va snugt de blir på den raköre lodöern .. säger bara ser fram emot att se den å få tala me dig på elmia sj är mit projekt doc ej så möe på hk fronten bara förändring å utsende doc ej fått bilen än dom raköre fransmännen släper den inte