Ja ha då efter helgens bravader så är det dags för update hoppas någon gar väntat iallafall, tyvär så blir den inte så stor som jag hoppats då de delarna jag ville köpa redan var sålda, missade att ta foto och att det blev någon öl för mycke i lördags så på söndagen låg man mestadels i fosterställning och inte ville vara med men kul va det på lördagen
Nu update 5
kollar hur den ska sitta
kontroll av fastsättningbåda på
båda monteradeoch med grillen på
börjar likna nåtSå blev det tillsist, lite färgskillnad men bilen är ju inte direkt ren så tror det blir bättre när den är tvättad
sådär ja!Fick även i mina mätare som jag skulle hämta i helgen nu ska de bara kopplas också någon som vet var jag kan hitta adapter för både oljetemp och oljetryck? vet att biltema har men tänkte undvika deras så annat tips tack
nya mätarnaXC240? var på brossans jobb och kollade bilen lite tyckte det såg kul ut
XC240?och eftersom jag hade lyft då så tänkte jag att ni skulle få se hur den ser ut på undersidan också
undersidan bakOch
undersidan framså det var de bilder jag tog och det var nästan det jag hant med att göra justerade hjullager också men det blev det inga bilder på hjälpte brosan lite med hans bil också men men, funderar på att höja avgassystemet då det skrapar i överallt och som syns på bild
Det som uteblev pga att det var sålt var sportstolar, och komplett sport avgassystem med extraktor grenrör bara att leta vidare, kommentera gärna massor nu