3688
Sök

Försvunna bilar på listorna

2 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Vart tar alla snygga amerikanska bilar bilar vägen som har legat på topp 100 listan. Saknar nästan alla som har legat i topp. Dom kan ju inte ha fallit igenom hela listan allihop så fort!!!. Verkar som det bara är nyare bilar på topplistan nu, synd för dom gamla gänkarna ÄR tuffare och lite mer ovanliga.

Häst
1 099 Inlägg
9 november 2008
Smaken är som baken. smile

Än är inte den sista idioten född..

Avstängd
962 Inlägg
9 november 2008
Gamla ruttna badkar nej tack.
Senast redigerat av prodrive (9 november 2008)

Häst
1 099 Inlägg
9 november 2008
Subw000fer--92 skrev:
prodrive skrev:

hellre det än japps roll

Ånej.. Inte en sån här disskution till.. roll

Avstängd
962 Inlägg
9 november 2008
Subw000fer--92 skrev:
prodrive skrev:

hellre det än japps roll

Jag kör ju hellre en bil med väghållning, bromsar och prestanda än ett stort rangligt badkar med väghållning som en vattensäng och prestanda som en handdriven gräsklippare.

2 Inlägg
9 november 2008
Trådstartare
Dom på topp 10 var knappast "gamla ruttna badkar" men dom har väll naturligt vis inte väghållning som nya bilar,men mycket mer attityd!!!

1 353 Inlägg
9 november 2008
standard så har dom inte så mycket till väghållning, men med rätt grejer så går även gamla amerikanare fort runt banorna! (=

Standard Jappsare har nog inte heller nån superväghållning!

Tacka vet jag tyska bilar som är perfekt ifrån fabrik wink

There's no replacement for displacement

Häst
1 099 Inlägg
9 november 2008
AAAH! Alla har inte samma smak!
Sluta försöka övertyga varandra?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 november 2008
prodrive skrev:
Subw000fer--92 skrev:
prodrive skrev:

hellre det än japps roll

Jag kör ju hellre en bil med väghållning, bromsar och prestanda än ett stort rangligt badkar med väghållning som en vattensäng och prestanda som en handdriven gräsklippare.

och en förkyld plastraket som arbetar som riskokare är så mkt ballare?? nejtack..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 274 Inlägg
9 november 2008
DoT skrev:

Det kommer folk aldrig förstå.
Det enda som gäller är "Min bil är bäst, alla andra suger och tycker man inte som mig har man fel".

Avstängd
962 Inlägg
9 november 2008
_Glenne_ skrev:
prodrive skrev:
Subw000fer--92 skrev:
hellre det än japps roll

och en förkyld plastraket som arbetar som riskokare är så mkt ballare?? nejtack..

Jag väljer ju inte bil efter ballhet så jag vet tyvärr inte. Men det kanske dom med badkar gör, väljer den bil dom tror är ballast...?

Batta skrev:
standard så har dom inte så mycket till väghållning, men med rätt grejer så går även gamla amerikanare fort runt banorna! (=

Man kan få alla bilar att gå bra runt banor om man har pengar... Och dom som går bäst kommer från Europa och Asien smile
Senast redigerat av prodrive (9 november 2008)

Häst
1 099 Inlägg
9 november 2008
Brains skrev:
DoT skrev:

Det kommer folk aldrig förstå.
Det enda som gäller är "Min bil är bäst, alla andra suger och tycker man inte som mig har man fel".

Sorgligt men sant. Så trist..
Förövrigt så tycker jag att samtalet börjar gå lite väl "off topic" nu.. roll

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 november 2008
prodrive skrev:
_Glenne_ skrev:
prodrive skrev:

Jag väljer ju inte bil efter ballhet så jag vet tyvärr inte. Men det kanske dom med badkar gör, väljer den bil dom tror är ballast...?

du kanske är lite plutt för att "badkaren" får blickarna och inte din bil? roll tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 Doors - No Waiting
100 Inlägg
9 november 2008
prodrive skrev:
_Glenne_ skrev:
prodrive skrev:

Batta skrev:

Man kan få alla bilar att gå bra runt banor om man har pengar... Och dom som går bäst kommer från Europa och Asien smile

så äre, men om banan består av en raksträcka så dominerar jänkarna och V8:orna wink

sen är väl alla bilar som man har lagt ner tid och arbete på värda uppskattning, oavsett tillverkningsland tycker jag.
Senast redigerat av fullsize (9 november 2008)

undergroundracing
9 november 2008
Är inte allt för stort fan av jänk, men tycker det är trevligt att se lite gamla amerikanare på toplistan.
Trött på alla plastraketer, man ser dem ju varje dag.
Kan dock uppskattar ett riktigt fint bygge där det ligger en hel del tid nedlagd, både i plast eller plåt.
Senast redigerat av URC (9 november 2008)

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
9 november 2008
Volvo!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
9 november 2008
christofer_k skrev:
Volvo!

Volvo? utveckla gärna ditt kortfattade inlägg.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
9 november 2008
Känns som att det här kan bli en fin japs vs jänkare tråd.

Men inerst inne vet alla att tyskt är överlägset både japanska plastraketer och gamla amerikanska plåtburksbilar wink Hehe

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Häst
1 099 Inlägg
10 november 2008
Rspeter skrev:
christofer_k skrev:
Volvo!

Volvo? utveckla gärna ditt kortfattade inlägg.

Antagligen att han håller på volvo i fighten om vilken som är den bäääästa o grymmaste bilen.. Vilket denna tråden handlar om nu. roll

Sök