3387
Sök

DiscoExpress rebuild. (Saab 9000cs) | Slutsteg säljes! DD Z1 till salu! Kicker ZX 350.4 till salu!

Illustratör
826 Inlägg
4 februari 2009
"Sexytime".. ^_^

Tänker...

457 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
Fallan skrev:
"Sexytime".. ^_^

verkar som att de är fler än jag som tänder på röd pulverlack roll big_smile

457 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/78209/562289_ckzyhv.jpg
sådärja! big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/78209/562291_6i1nnj.jpg
sexxit med rött? wink

Då vart de klart, någon som vet hur man kan ta bort/flytta vevhus vent? tongue

41 Inlägg
5 februari 2009
Stiligt! big_smile Du kanske borde tillkänna ge framtidsplanerna oxå? wink

Gör som Ford, köp Volvo!

123 Inlägg
5 februari 2009
åhh, sött det blev under huven! smile

457 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Equan0x skrev:
Stiligt! big_smile Du kanske borde tillkänna ge framtidsplanerna oxå? wink

nee de får komma som en chock wink

4 663 Inlägg
5 februari 2009
hahah de blev as coolt big_smile big_smile big_smile

457 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
hahah de blev as coolt big_smile big_smile big_smile

tackar! big_smile

3 Inlägg
7 februari 2009
http://www.saltvattensguiden.se/forumet/images/smilies/wow.gifVilken förbättringhttp://www.saltvattensguiden.se/forumet/images/smilies/2thumbsup.gif Tänk vad lite pulver kan göra
Senast redigerat av Erixzon89 (7 februari 2009)

457 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Mini Update!

joo nu är de såhär att de råka gå iväg en beställning på nåt igår... hmm en del vet vad det är andra inte... tongue Så nu vill jag ha bort all snö big_smile
Lovar att de kommer bilder när de kommer ett paket big_smile kanske blir den här veckan... smile

All 4 now...

4 663 Inlägg
9 februari 2009
ante_hedis skrev:
Mini Update!

joo nu är de såhär att de råka gå iväg en beställning på nåt igår... hmm en del vet vad det är andra inte... tongue Så nu vill jag ha bort all snö big_smile
Lovar att de kommer bilder när de kommer ett paket big_smile kanske blir den här veckan... smile

All 4 now...

ok nu blev man nyfiken big_smile

457 Inlägg
9 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
ante_hedis skrev:
Mini Update!

All 4 now...

ok nu blev man nyfiken big_smile

jo den kan bli rätt bra tongue

Gasglad
3 244 Inlägg
9 februari 2009
Ang vevhus venten, slangarna går ned till en oljefälla på dessa bilar va?! Du kan byta ut denna oljefällan(catch tanken) mot en fin i blänkande alu istället, bara dra om slangarna och vips så blir det sket snyggt!
Ett annat tips på dessa bilar är att plocka av ventilkåpan och rengöra alla vevhuskanalen samt kåpan, om ej detta görs i rätt tid så får du smaka på en dyr kostnad för kedjebyte :p

Lycka till med projektet, ser grymt bra ut!!

//Carfreak

OpelFredrik
10 februari 2009
ante_hedis skrev:
joo här händer inte så mycket nu, har inget garage att hålla till i än, men jobbar på de, å vägrar va ute när de står -15 på termometern yikes men har iaf blivit klar med a-stolparna, men då har jag lånat ut kameran ist sad

Ähh vaddå, du bor väll i Järbo? Hehe kylan borde inte vara nått hinder för en bonde juh wink Låg i 22 minus och böt spindelled på min Golf i T-shirt, det kan man kalla för "kallt" tongue

//Fredrik

457 Inlägg
10 februari 2009
Trådstartare
OpelFredrik skrev:
ante_hedis skrev:
joo här händer inte så mycket nu, har inget garage att hålla till i än, men jobbar på de, å vägrar va ute när de står -15 på termometern yikes men har iaf blivit klar med a-stolparna, men då har jag lånat ut kameran ist sad

Ähh vaddå, du bor väll i Järbo? Hehe kylan borde inte vara nått hinder för en bonde juh wink Låg i 22 minus och böt spindelled på min Golf i T-shirt, det kan man kalla för "kallt" tongue

//Fredrik

hehe men nu är de ju så att jag inte ens är bonde yikes wink

457 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Har funderat länge på hur jag ska göra men nu är de klart att jag ska sälja av lite grejer, det som kommer att försvinna först är mitt kära DD steg hmm men även mitt lilla Kicker steg, som aldrig varit provat... Så är ni sugen på grejerna så släng iväg ett PM bara! big_smile Väntar även på ett paket... tongue

MVH Andreas

457 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
spelade in en liten film här om dagen, och jag vet att de inte är mätt med TL! Men gjorde de mest för kul big_smile

http://www.garaget.org/video/t5qgc5mxq37y

4 663 Inlägg
16 februari 2009
nice big_smile  såg filmen nys och de låter as bra big_smile

74 Inlägg
17 februari 2009
brode ju kunna få ut mer db ur ditt gigantiska framsystem. kompisen pressade ur 127db ur MDS fanatic koaxialer 5,25 mätt med TermLab men dock några sekunder ^^
Men klart man ska bli impad på ditt framsystem, de blev jag då de verkar kunna spela länge och högt smile

457 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
känns dock liiite jobbigt att pressa 4st Kicker RS kit som listar 4000kr paret... hmm men klart de går att spela högt en stund big_smile

Sök