Japp då va de dags för en update igen, har typ gjort klart lådan, ska bara såga ut hål för basen och porten samt bygga porten. har även gjort om dörrsidorna då dom andra inteville som jag ville när dom skulle dit....
Bilder på de lilla som hänt...
lagom storlek på lådan? gubben i lådan typ...
Dörrsidorna...
mycke jobb kavr på dörrarna. Ska även plasta lådan invändigt
japp då har man kommit hem från SM finalen, mycket kul att se å snacka med allt kul folk hämta ett stort å tungt paket innan vi åkte i fredags, har idag packat upp de å kikat lite...
japp då har man kommit hem från SM finalen, mycket kul att se å snacka med allt kul folk hämta ett stort å tungt paket innan vi åkte i fredags, har idag packat upp de å kikat lite...
Japp då va de dags för en update igen, har typ gjort klart lådan, ska bara såga ut hål för basen och porten samt bygga porten. har även gjort om dörrsidorna då dom andra inteville som jag ville när dom skulle dit....
mycke jobb kavr på dörrarna. Ska även plasta lådan invändigt
Hoppas du inte glömde han i lådan, kan bli lite jobbigt att andas när basen pumpar
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
japp då är lådan nästan klar, ska fixa klart de sista med porten bara, den spelas just nu via datan. Men sprakar nå sjukt om jag höjer så den rör på sig nån som har tips på va de kan va? Har även ägnat två timmar åt att riva de gamla bygget, satan va de satt
Bilder på de som hänt under dagen.
Bilen riven i bak
Kanske ha magneten utåt
Färdig låda typ. ska tätas med plast.
En bild på min Audiocontrol EPIC160 med inbyggd dB mätare
Allt som hände under dagen, får se om man får ihop nåt mer imorgon