3253
Sök

Maskot till backspegeln ?!

354 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Hejsan. Jag är på jakt efter en skön maskot att ha hängandes i backspegeln. Är det någon som vet en bra affär eller en online-store som säljer sådana accessoarer  Jag vill inte ha de klassiska tärningarna utan hellre nått lite mer eget.

Jag har sökt i forumet men inte hittat det jag söker.

Här är ett exempel på vad jag skulle vilja ha:

http://i38.tinypic.com/2vtobap.jpg

Väldigt tacksam för svar.

EDIT: hittade en på tradera. Dock gillade jag den inte. Men så (om ni nu lyckats missförstå) är med på vad jag menar.

http://www.tradera.com/Shrunken_Head_pa … 329778#pic
Senast redigerat av CmoR (13 november 2008)

354 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
någon som köpt nått online ?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
13 november 2008
DEt är väl bara ta vad som helst egentligen å hänga upp..

Far till nån leksaksaffär och köp en liten nalle eller nå.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
13 november 2008
själv har man nån hitta nemo mc Donalds figur. Skittuff wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

246 Inlägg
13 november 2008
jag har en playboy kanin big_smile

956 Inlägg
13 november 2008
jag har en liten "tiger"..han från nallepuh.sen har jag en större som sitter i baksätet

eldus veldus

32 Inlägg
13 november 2008
jag har en mercedes stjärna och rosa långhåriga tärningar cool

1 772 Inlägg
13 november 2008
Jockan skrev:
jag har en mercedes stjärna och rosa långhåriga tärningar cool

Porrigt..wink

Själv har man två tärningar + en sverige wuuunderbaum big_smile

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

FreddeK
13 november 2008
Löjligt. Man är bara missnöjd med bilen om man måste hänga upp massa skit...det blir inte roligare och skiten skymmer sikten.

354 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Löjligt. Man är bara missnöjd med bilen om man måste hänga upp massa skit...det blir inte roligare och skiten skymmer sikten.

Okej tack för din åsikt smile

Jag är mer ute efter en liten färd-kompis som man kan prata med när man är ute och åker (I'm a psychoooo) Näe men asså.. det är ju en skön accessoar  men.. jag vet inte om jag vill ha ett kramdjur från McDonalds... Vill ha nått lite mer kvalité big_smile

187 Inlägg
13 november 2008
ja ha en nallebjörn me en el gittar från hard rock café som är hängd i en kedja:)

det är inte farten som dödar det är de plötsliga stoppet

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
13 november 2008
själv har jag ett par (h)julgranskulor hängade vintertid!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

4 637 Inlägg
13 november 2008
Freddeponken skrev:

Någon mindre grej skymmer inte sikten, det gör bara bilen mer personlig och mysigare. Sedan är en udda grej i spegeln ett bra sätt att känna igen folk man möter på.

32 Inlägg
13 november 2008
Freddeponken skrev:

sitter du i mitten när du kör eller ? cool

7 274 Inlägg
13 november 2008
Jockan skrev:
Freddeponken skrev:

Antagligen inte, men dom flesta brukar titta åt fler håll än enbart rakt fram wink

FreddeK
13 november 2008
Brains skrev:
Jockan skrev:
Freddeponken skrev:

Antagligen inte, men dom flesta brukar titta åt fler håll än enbart rakt fram wink

Mmm precis jag brukar kolla åt höger ibland.

Sen en sak till, man blir inte tuffare om man har något hängades i spegeln heller...testa nämligen själv detta för ca 10år sedan och det funkade inte.

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
13 november 2008
jag har beställt Michelin gubbe modell liten som ska sitta o kolla läget i hatthyllan big_smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

354 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Sen en sak till, man blir inte tuffare om man har något hängades i spegeln heller...testa nämligen själv detta för ca 10år sedan och det funkade inte.

Men låt oss andra prova det också så kan vi vara lika coola som du om 10 år då smile?

FreddeK
13 november 2008
CmoR skrev:
Freddeponken skrev:

Men låt oss andra prova det också så kan vi vara lika coola som du om 10 år då smile?

Men jag är inte cool nu sad

Ville bara hjälpa att inte bli klassad volvoraggare eller fjortis=) men kör på så lämnar jag er här nu.

Kram!

354 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Ville bara hjälpa att inte bli klassad volvoraggare eller fjortis=) men kör på så lämnar jag er här nu.

Mkt uppskattat. men IMO så är blir man en raggare först när man har mer än 1 doftgran i spegeln. smile

http://i38.tinypic.com/2vtobap.jpg

det där är fortf. okej, men tillbaka till grundfrågan. nån som vet var man kan få tag på ?

Sök