2538
Sök

Vad tycker ni om nakenbilder?

WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
162 Inlägg
17 november 2008
F_Miller skrev:
En tråd som säkert varit uppe tidigare.

Men är det inte nån mer som funderar på varför (mestadels) tjejer ska lägga upp nakenbilder på sig själva? Är det för att få uppmärksamhet eller vad handlar det om? Dom enda modellerna som ska ställa upp här är väl våra bilar? Jag förstår självklart att man kanske vill ha en bild på sig själv och sin bil tillsammans. Men kan man inte ta på sig lite kläder då? Jag slår vad om att bilden blir bra iallafall.
Jag blir så trött när jag ser en riktigt snygg bil som jag blir intresserad av och vill kolla på, men det första min blick möter är en halvnaken brud... hmm :S

Så om jag vill att fler ska se min bil så kan jag ju ta och lägga mig naken på huven. Nej.. jag vill hellere att min bil är i centrum och inte jag.
Jag tror att dom här tjejerna som gör så duger lika bra med kläder på också!
Det var bara några tankar.

Vad tycker ni?

Jag instämmer lite i ditt resonemang.
Med lättklädda tjejerna.

Det handlar enbart om att man vill ha röster inget annat.

Själv så tycker jag inget illa om det,men när det gör så att vilken rishög som helst kan få toppbetyg på grund av ögongodiset i hotpants framlutat bredvid huven,då är det inte reko.

Det är ju garaget.org inte jagvilldejtaochhasexsnabbastmöjligt.nu.

Alltså. Brudar och bilar hör ihop,men lite respekt mot bilen tackar.

Själv skulle jag inte tackat nej till ögongodis bilder på min bil,men skulle inte "röstfiskat" med dem.

Ha det bäst mina vänner.

Mvh.Micke

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689

WANGAN-MEET CREW / Subaru Driver
162 Inlägg
17 november 2008
prodrive skrev:
Män är djur.

Jag som trodde djur var djur.
Människan som utvecklats.

Har jag haft så fel hela mitt liv wink

Mvh.Micke
Senast redigerat av MickeMys (17 november 2008)

WANGAN MEET CREW: Sveriges största Japsträff - Wangan-Meet 5 Lördagen den 6 Juli 2013 @ Ljungbyheds flygplats F5 för mer information: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265689

V10
17 november 2008
Det finns ju killar som har tjejer som visningsbild för att dra till sig mer folk...hmm...? big_smile

667 Inlägg
4 mars 2009
F_Miller skrev:
MilleN skrev:
Vad jag menade var att det är stor skillnad på naket och halvnaket. Vill folk lägga upp bilder där dom är halvnakna så är det väl deras problem så länge det inte bryter mot några regler? Förstår inte varför man ska klanka ner på dom för att dom har självförtroende nog att göra det. Ingen tvingar någon att varken titta på dom eller lägga ut bilder på sig själva.

En sak har du rätt i: jag stör mig inte på det, och därmed verkar mitt liv vara mycket lättare att leva än ditt för tillfället om det är sånt du går runt och stör dig på, tänk på barnen i Afrika istället eller något smile

Sedan är det egentligen ingen större skillnad på exemplen du ger, det ligger likt förbannat tjejer som redan är bruna och fina på stranden och solar bara för att visa upp sig, ska dom bannlysas därifrån också?

Självklart, så länge man håller sig till sidans regler.
Jag säger inte att någon ska bannlysas. Jag ställde en fråga i den här tråden. Jag skrev vad jag tyckte och tänkte sen frågade jag: Vad tycker ni?

Och Nej, det är inget jag stör mig på på det viset. Den här tråden skapades fortfarande i det syftet att jag undrade: Vad tycker ni?
Sen att folk måste bete sig otrevligt och vissa kanske en aning överdrivet, ja det kan man ju inte göra nåt åt. Tydligen så kan man inte ställa en fråga utan att det ska bli såhär. Synd.

skapade nästan exakt samma tråd som dig innan jag läst din;) och det var så otrevligt att admistratören stängde tråden:/

Avstängd
519 Inlägg
4 mars 2009
Jag har säkert sagt de förut o säger de igen, Nakna tjejer är för jädrans najs asså big_smile haha, pervo-jag-vet smile man gillar ju såklart de motsatte könet...om man inte är gay big_smile höhö så släng ut bilder tjejer wink haha
Senast redigerat av volvo_nicke3 (4 mars 2009)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 mars 2009
FireTraXX skrev:
Jag skiter i vilket.
Vill de göra så, då får de göra så.
Hade jag varit en assnygg tjej så nog fan hade jag utnyttjat kroppen.

Tyvärr är det ju inte alltid "snygga" tjejer som försöker utnyttja kroppen höhö^^

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 mars 2009
hedeknasan skrev:
Nu har jag inte läst vad ni andra har skrivit, så risken
är väl stor att jag upprepar någon ord.

Så länge den lättklädda tjejen siktar på proffsiga kort,
så att bilden ser seriös ut och inte påminner om en
trashig tragisk kvinna som vresar på huven, så är det
väl okey.

Jag har sett flera asfräsha bilder på tjejer i nästan inga kläder
alls där de posar på sin drömbil.
Bilderna är snygga därför att både fotografen och modellen
inte är ute efter att visa så mycke naket som möjligt, utan de jobbar
efter perfektion.
Men det är ju svårt att få till en sån bild, verkar det som?

Om man inte är ute efter att visa så mycket som möjligt så posar man väl knappast istortsett naken heller?

Jag har inget emot varken lättklädda eller nakna brudar sålänge dom inte repar min lack haha big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 814 Inlägg
4 mars 2009
Vill tjejerna visa sina kroppar så varsgod, skadar väl ingen. Garaget är ändå riktat till 18+.

Förstår inte varför detta ska debatteras så mycket, släpp tjejerna fria! tongue

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 mars 2009
Posera å klä av er själva å gör de jämlikt då istället för å gnälla om de

Kanon..
1 473 Inlägg
4 mars 2009
Mortalis skrev:
Posera å klä av er själva å gör de jämlikt då istället för å gnälla om de

Finns gott om avklädda killar här ju...
Man ser ju minst ett par om man kollar avatarerna på "Medlemssidor"

Fire And Silk
2 254 Inlägg
4 mars 2009
Någon får gärna länka, till alla dessa brudar med nakenbilder, jag väntar med spänning. big_smile

Edit: särskrivning broshan.......
Senast redigerat av -Mackan- (4 mars 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sanizz
4 mars 2009
Personligen tycker jag nakenbilder är lite pinsamt. Har dock inget emot det och inget jag stör mig på.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 mars 2009
-Mackan- skrev:
Någon får gärna länka, till alla dessa brudar med nakenbilder, jag väntar med spänning. big_smile

Edit: särskrivning broshan.......

ja jag väntar cool

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
5 mars 2009
Cerran skrev:
_Glenne_ skrev:
äsch, killar som inte gillar att se lättklädda tjejer finns det ett namn för.... BÖG... roll

Men vi tjejer då?! Om vi vill kunna vara på garaget utan att mötas av halvnakna lr nakna tjejer?! Är det konstigt? Måste man vara bög för att inte gilla den synen? *less*

Som jag sagt tidigare o som många redan vet så tycker jag det är lite tragiskt att som tjej "måsta" kasta kläderna i samband med bilar. Såna gånger kan jag ifrågasätta det sk bilintresset.. För i mina ögon tas det inte direkt som super seriöst. Eller så är det bara så att de här personerna har så dåligt självförtroende att de måste vika ut sig?! Är det SÅ ILLA?

men Cerran... om vi lägger ut bilder på halvnakna tjejer .. så får väl ni lägga ut bilder på halvnakna killar som Posar på era bilar:P 'är väl inte mer med det tongue

Team Insane Racing

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 mars 2009
Varför en sånt tråd alltid spara ur efter några sidor?
Snart är det sommar så män och kvinnor kan vara ut och glo på varandra, mycket bättre och gott om! winkbig_smile
Senast redigerat av alain (5 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

12 086 Inlägg
5 mars 2009
Gnäller man på snygga brudar som visar upp sig på en bil måste man ju antingen va jävligt ful och avundsjuk lr feminist.

1 570 Inlägg
5 mars 2009
Det är oftast de fulaste bilarna som behöver piffas upp med bröst och snygga rumpor. smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
5 mars 2009
JapMax skrev:
Gnäller man på snygga brudar som visar upp sig på en bil måste man ju antingen va jävligt ful och avundsjuk lr feminist.

Eller straight och gillar bilar? wink

715 Inlägg
5 mars 2009
det gör väl inget är bilen ful så har man fortfarande något att kolla på... men dem kanske borde ha muskelösa killar med för din skull

1 814 Inlägg
5 mars 2009
Ni måste ge exempel på lättklädda tjejer på gorg för att erat påstående ska vara trovärdigt, så fram med länkar XD

Sök