Men han har väl helt rätt??? Vad fan är det för fel på att promenera till jobbet. Miljöministern går säkert de fem hundra metrarna hemmifrån centrala stan till regerings kansliet? Eller? Då kan vel norlands Pecka promenera de 12.5 milen till sitt jobb också.
Fotnot: När ministern inte känner sig riktigt kry, då sätter han sig i en taxi... En sådan där miljöbil... Smart ForTwo... (Finns bara sådana som taxis i hufudstaden.) Inte konstigt att landet är på kurs åt helvete, med folk helt utan verklighets förankring sittandes vid rodret. Killen lever ju helt klart kvar i medeltiden, ser man ju på frillan direkt.
dom ska alltid höja allting, dom har aldrig nån lösning på problemen istället. puckon.
EXAKT vad jag också tänkte! De jävlarna Höjer skatter & på så sätt straffar användaran när nått "problem" ska lösas som om det var användarnas fel att det nästan inte finns annat att använda än olja.... Så har det varit hela tiden fram till nu.... jag såg ett mönster nu att de kommer alldrig med riktiga & rättvis lösning... De är helt enkel pantade i kolan! Dax att avgå eller faktiskt komma med resultat & nytt tänk till att lösa problem. Jag accepterar inte det här längre... Jag kommer att skriva ett brev till den där tomten & fortsätta skriva till jag får ett resultat!
Med tanke på att MÅNGA är pantade så är det inte konstigt att dom röstar på likvärdigt pantade politiker, därav kommer såna alltid styra sverige...
Vad skall man rösta på för att slippa sådan här skit då? Snubben som vräkte ur sig detta är ju "M", en blå strumpa. Att rösta på sossarna lär ju inte göra bil ägandet billigare... Sitter ju sådana puckon i var enda parti. Spelar ingen roll vad de lovar innan valet. Efter valet blir vi bilister ändå våldtagna i plånboken.
En fråga bara.. är det bara vi i hela jävla världen som ska betala enorma summor för att ÄGA och ha lite intresse för bilar?
och exempelvis köra bilarna också.. det är väl en liten poäng med bil... och inte bara köra dom där jävla miljöbilarna... skit tråkiga bilar..
är det nått annat land som pröjsar likadant eller till och med mer? är lite ute när det gäller sånt här... Men för fan, Ingen kmr ha råd och åka bil...
jag tror nog att miljöministern vill ta kål på hela den svenska bilindustrin, stunder som denna undrar man varför jag itne ska bli politiker och visa vart skåpet ska stå