Audi 80 Sportquattro SEDAN, ÄNTLIGEN!!!!! elmia bilder finns!
Snille ideé man fick för ett par år sen,köpte en krockad audi 80 quattro -85:a....(alltid viljat ha en sån) det började med att jag skulle renovera quattro till bruks skick..men efter hand så blev det följder samt följder,... Visa mer
fullt upp i garaget samt strul med delar, hade som sagt strul med herr SKRUVAT, nu har posten slarvat bort mina returer på 4 tusen kr å nu kommer jag bli tvungen å betala för delar jag aldrig kommer få se! så rekomenderar INTE skruvat på några som helst vilkor!!!!!!
Märkligt med paketet. Ett så stort kolli brukar ju ha kolli-ID så att de går att spåra. Acceptera inte Postens slarv utan hota med att driva ärendet vidare, hävda att du är bekant med en advokat och kan konsumentköplagen.
Compomotive-fälgarna kommer sitta bra, du kommer renovera dem va?
Otroligt trevlig update! Alla tummar upp till dej! Riktigt kul att se det här, stort grattis att det rullar på Du gör ett grymt jobb Sjukt kul att följa å se att det går framåt Fortsätt så
tack grabbar! riktigt å höra alla posetiva komentarer! gick igenom med blank papper,fick lite mät läxa om styrradie,spårvidd å lite till slutbesiktningen! ang tornen där var jag inte nöjd med dom plus bilen blev lite för hög!
var mycket igår så Har nu 37 dagar på mig att få färg på bilen samt plocka ner tomt chassi till bil! "go hard or go home" ---- --------> Har posetiva besked! bilen kommer stå under ELMIA 3-6:e april! hoppas ni kommer dit för att skåda henne började direkt å skruva ner bilen! ingen tid å förlora!!!!!!
tack åter igen! kul å få så goa komentarer från er som Verkligen följer! det värmer en gammal mans hjärta
Urkul (som det kanske passar å skriva om ett Audi-projekt) att det går framåt Vi är många som följer det här och är väldigt glada över uppdateringarna som kommer Önskar dig all lycka till med bilen och jag ser verkligen fram emot å få ta mig en närmare titt på bilen på påskmässan