3827
Sök

20" Ace Executive Stulna !

563 Inlägg
20 november 2008
Tror oxå att det är dina fälgar!
Åk till GBG så fort du kan och kolla på dom och gör som alla säger...

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
20 november 2008
Hoppas detta får en bra lösning, lycka till med fälgarna

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

BMW fantast
1 172 Inlägg
20 november 2008
säger som alla andra. åk och kolla på dem. och ring polisen om det är dina...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Arg Snickare
875 Inlägg
20 november 2008
tänk om det inte är dina? tänk om den riktiga tjuven sitter o läser det här. han lär nog få sig ett gott skratt. hmm

Crusty69
20 november 2008
Satan, det här är spännande! tongue

543 Inlägg
20 november 2008
Vafan, 16 mil är väl fälgarna värda om det nu är dina? Om det inte är dina så har du ju gett det ett försök iallafall.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Trätekniker
387 Inlägg
20 november 2008
Åker 20mil till jobbet för att få en tusenlapp, hade åkt 16 mil direkt för att slippa förlora minst 15000:-
Annars kan väl någon i gbg för FAN ställa upp! hade gjort det direkt min ja har 2 mil längre än TS!

För att kolla om det är dina, resten hoppas ja du sköter snyggt med eller utan polisen.
Senast redigerat av oleg (20 november 2008)

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

4 554 Inlägg
20 november 2008
inget skitsnack med uppmaning till brott är det hans fälgar så har han rätt genom att ta tillbaka fälgarna med eller utan polis bara att inget olagligt sker

7 100 Inlägg
20 november 2008
fan va drygt att inte folk kan hålla reda på ditt och mitt!
hadde gärna åkt och kolla på dom,men jag har 70 mil ditt ja så tongue
men be någon kompis åka ditt,för han kan ju ha sett dej vart ute och åkt med dom fälgarna och sen snott dom!för då vet ju han hur du ser ut!så då är det bättre att nån annan åker!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

SQ
1 343 Inlägg
20 november 2008
fan hoppas de löser sig.. å är de dina så va kall, ta dit polis eller nått å ta de på en kontrollerad å stabil nivå smile

Ljudnörd!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
20 november 2008
hade gärna hjälp till, men har ett jobb att sköta, och det är en bit dit! men snälla någon i gbg! kan inte någon hjälpa honom? hade inte ni vela ha hjälp om det var ni som var i hans situation?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
Snoppen skrev:
Vafan, 16 mil är väl fälgarna värda om det nu är dina? Om det inte är dina så har du ju gett det ett försök iallafall.

jo ABSOLUT! menar inte så , men då jag bara har ett telefonnummer å gå på . och ingen adress eller liknande på nätet, vet ju inte ens om han heter "nicke" eller Fredrik... och han kunde inte nuu det närmsta , så kan ju inte bara åka till gbg å tro att ja kan hitta han så lätt

543 Inlägg
20 november 2008
Men be någon kompis ringa och säga att han är intresserad, så tar du med dig honom och åker till gbg och kikar.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Arg Snickare
875 Inlägg
20 november 2008
__r0b1n skrev:
Snoppen skrev:

jo ABSOLUT! menar inte så , men då jag bara har ett telefonnummer å gå på . och ingen adress eller liknande på nätet, vet ju inte ens om han heter "nicke" eller Fredrik... och han kunde inte nuu det närmsta , så kan ju inte bara åka till gbg å tro att ja kan hitta han så lätt

Du hade ju kontakter sa du?

1 878 Inlägg
20 november 2008
hoppas detta löser sig! hade jag varit säkra så som du skriver och denna "fredrik" säger vad det är för däck och storlek. jag hade inte tvekat en sekund att åka och kolla på dem. hade gärna kolla på dem åt dig. men bor som sagt 16mil ifrån gbg.

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
Tack ska ni ha smile som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans

987 Inlägg
20 november 2008
Men dina kontakter du pratade om..? Kan inte "dom" hjälpa dig? hmm Fast dom kanske inte ens existerade egentligen..

i like it load

1 878 Inlägg
20 november 2008
__r0b1n skrev:
Tack ska ni ha smile som sagt , han svarar inte nu när ja ringt, å att chansa å åka till gbg utan något att gå på känns sådär.. har bara ett nummer , som inte finns registrerat någonstans

ta reda på vad han heter i efternamn och gå in på www.bday.se och slå på namnet och i göteborg. det kan juh inte finnas allt så många som heter Fredrik och har det efternamnet. sen slår du upp telenummer på hitta.se / eniro.se sen ringer du hem till han istället.

- Andreas

112 Inlägg
20 november 2008
Han är inge vidare på att svara på mejl heller! Jag har mejlat två gånger nu med olika namn utan att ha fått svar. Om man har tur så har han sitt riktiga namn som mejl adress.

Bära eller Brista?!

726 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
pippaaN skrev:
Men dina kontakter du pratade om..? Kan inte "dom" hjälpa dig? hmm Fast dom kanske inte ens existerade egentligen..

jo ? men bara för att man har kontakter så innebär väl inte det att man bara kna lämna ett förnamn å ett nummer å att dom ringer 10 minuter å berättar hela hans livshistoria ? har du inget vettigt att skriva i tråden så låt bli

Sök