2474
Sök

Breakdance

186 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
Funderar på att börja breakdance, men vet inte... vad är lagom längd att vara?
MVH

1 231 Inlägg
3 mars 2006
173 wink

Mitt projekt: Evo III

186 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
bah.. hmm

Direktör
305 Inlägg
3 mars 2006
måste nog vara 183.3cm tongue

Speed limit are only for pussy

186 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
jaja =P snacka om att få träna som en neger för det big_smile
(hoppas ingen tar illa upp)

men är 193 för lång? vill ju inte lägga tusenlappen på en kurs och sen upptäcka att det bara inte går

186 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
inget svar, tar det som att jag ska sluta tänka tanken neutral

Golfen
128 Inlägg
4 mars 2006
Nej då sluta behöver du ju inte göra. Lång är du ju. Broshan är ju 187 och tränade breakdance ett bra tag och han hade inga problem med de smile så rocka på om du känns bäst med den dansen

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

2 644 Inlägg
4 mars 2006
Isacsson_ skrev:

men är 193 för lång? vill ju inte lägga tusenlappen på en kurs och sen upptäcka att det bara inte går

Polarna o ja höll på me de när vi va små va ju korta då o så va e äldre kilalr som va upp mot 2 meter så alla längder går big_smile

Johan Lindgren

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
4 mars 2006
Isacsson_ skrev:

Mitt tips till dig är att lägga mindre pengar på träning och mer pengar på längden, Köp några förlägningssatser. Börja med ben och armar, och sedan när det börjar kännas ok, så tycker jag att du skall förlänga nacke och rygg.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Skämt å sido, längden kvittar ju eftersom i brakedance har du inga redskap förrutom kroppen. Då spelar det ju verkligen nada roll om du är 147,3 eller 212,25

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök