Tjena tänkte höra om någon kan hjälpa till här...
Det var såhär:
Jag å min kusin åkte iväg till halmstad för att jag hade reklamerat en tv, så vi stack dit för å hämta den allt var frid å fröjd bilen gick bra (förutom att den var aningen svårstartad ibland nu när det blitt lite kallare ute, och att temp mätaren blinka när jag starta bilen men då var de bara till å stänga av å sätta på igen så lade den ner) men sen på hemvägen när vi låg på motorvägen så sköt tempmätarn i höjderna den steg upp till 120'C vi fick väl lite smått panik båda 2 men vi satte bara på AC'n på max och sen trampa ner kopplingen å gav lite frigas så sjönk den till sina normala 90 igen. senare på kvällen så ville en brud att jag skulle komma till henne å jag nappa väl direkt, stack dit å inget krångel så med bilen, vi rullade öpp i skogen å sen så *CENSUR* bilen var jue igång under tiden för svin kallt ute, sen såg jag att temp mätaren började å blinka mitt i akten men jag hade inte riktigt tid å bry mig om det. sen var de inga konstigheter då heller var bara till å slänga på sig palterna igen å sätta sig å körde hem tjejen, MEN precis utanför hennes hus så dog bilen, jag höll på försöka starta den men icke inte ett tecken, motorn går runt å allt så va, men den startar inte. tänkte att jag väntar lite för å se men nix inte senare heller samma visa där motorn går runt men bilen startar inte. tänkte att det kanske blitt en isklump eller något i kylaren så öppna huven å kollade i vattenbehållaren, å ve å fasa det var inte en droppe vatten där, vette fan vad som hänt med de om de ångat bort eller aa ingen aning vad fan de tagit vägen, tjejen hämta lite vatten å jag fyllde på men de rann inte ut så jag vet inte, dock så försökte jag pumpa på slangarna så vattnet åkte ner i dom, men det är tvär mycket luft i slangarna å inte en droppe vatten rör sig från behållaren, de blir tryck när jag trycker på slangarna så de stiger å man ser jue när vatten möter luft helt enkelt å det gör de, förutom på en slang som e kopplad direkt från behållaren under den där. vette fan asså, men aa bilen går runt men bara tvärvägrar starta, ere någon som kan ha en aning eller susning om vad det beror på? soppa har jag jue i den å så.
Blev lite som en novell av mitt liv här såg jag men vafan de bjuder jag på, ere nån som har något tips eller nåt som kan hjälpa så posta gärna jag tackar för allt
OCH GÖR INTE SAMMA MISSTAG SOM MIG, ALDRIG GOLF III VR6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET SKA BARA JÄVLAS MED DOM JÄVLA SKITBILARNA GRRRRRRRRRRRRRRR!
//Chrille