Fan det är kul att se att så många har skrivit! Min lista i början har ändrats lite... här är min nya
1. Grov snus White 2.Rapé white 3.General ekstre sterk (eller vad det heter) 4. Grov snus portion
Jag shakka en dosa me Grov snus svart, ser ju fan ut som kolbitar man stoppar i käften, tröttna dessutom på det efter en dosa... nån som håller med om att smaken är rätt skum?? vad det gäller ekstre sterk, va e det för nåt igentligen? gott som fan, men är det det starkaste snuset? är det inte norskt oxå... visste knappt att det var lagligt med bark i norge.. ska inte hamna för mycket off topic men lite funderingar bara. btw, sitter nu o myser me en grov white under läppen
Do I really look like a guy with a plan? You know what I am? I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it. You know, I just do things...
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Jäklar vad många snussorter det finns nu för tiden:rolleyes:
Själv anser jag att det bara finns ett riktigt snus och det är Ettan lös. Har snusat Ettan lös i 18 år. Har ständigt snus under läppen. Även när jag sover. Har testat en del annat snus, men inget jag gillat. En dosa Rapé nån gång ibland kan vara rätt trevligt. General och många andra smakar ju som en hel parfymaffär. Portion går fetbort. Känns ju som att ha en strumpa eller nåt under läppen.
Bra tråd snus är det bästa som finns fungerar inte utan snus varken hemma eller på jobbet går åt 2 dosor om dagen men får nog lugna ner mig lite då tandköttet verkar vilja ha lite semester 1.General lös 2.Granit lös
Snus ä gött det! Självfallet lös till 95%! Enstaka fall kan det slinka i en pösdosa men då läre man ju ha 2-3st pösar ihop annars halkar den ju runt som en tvål i badkar.
Lös: -1- Probe Whiskey -2- Skruf Stark -3- Göteborgs Prima Fint (Inte att förväxla med Rapé) -4- Grov -5- Ettan -934- Rapé -för det smakar apskaft
Pöse: -1- Skruf Stark -2- Probe Whiskey -3- Tre Ankare -4- Grov Original -5- General Original inge vitt helst
Senast redigerat av ambarbofolkis (23 februari 2010)