3686
Sök

2 Fast and Furious idag

864 Inlägg
6 mars 2006
ok, handlingen kanske inte är den mest genomtänkta men filmerna håller ju bra tempo, har sjyssta räcer's o blir ju aldrig tråkiga..enkel underhållning som passar om man vill se nåt som är lättare att se än "det sjunde inseglet"

"Ijenkligen"
788 Inlägg
6 mars 2006
asså bilarna e trimmade, men gör bara cirka 200 å snutarna hänger lätt på.
han krockar en grind så att man ser att den blir totalmulad, men två sekunder senare är den hel igen.
han hoppar med sin skyline utan att det händer ett piss!!
bilarna verkar ha typ 30-växlad låda.
specialeffekterna e ju ingen höjdare heller ser ut att va gjort i paint!
men annars e de en bra film

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Lastbilschaufför
186 Inlägg
6 mars 2006
Ja hela filmerna där är det sämsta jag sett på länge faktiskt....Dom sitter bara där i sina sportbilar och verkar ha problem att växla (växlar HEEEELA tiden)

Ride Hard-Die Free!

671 Inlägg
6 mars 2006
opeltiffi skrev:
han krockar en grind så att man ser att den blir totalmulad, men två sekunder senare är den hel igen.

Så du gillar handligen och skådespeleriet.

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
6 mars 2006
opeltiffi skrev:

hehe, jag hängde oxå upp mig på de där me kofångaren när han körde in i grinden tongue
änär han hoppar över bron va de ju egentligen mycket som gick sönder har jag läst...nåt oljetråg, nån fälg å hjulupphängningen dom kunde väl ha haft me de i filmen oxå hade ju var it mycket mera verklighetstroget då smile ...å sukis s2000 hade nog inte kommit i mål efter hoppet wink
men för tusan va e de för ufo-prylar dom skjuter in i bilarna som gör att elektroniken ger upp!??? tongue
men bilarna e ju bara så fina i filmerna! chargern i ettan ..aaah big_smilewink

Driver
2 111 Inlägg
6 mars 2006
"Secialeffekterna gjorda i paint" ?. Vilka åsyftar du då?.

Sen vet jag inte jag håller med "b230et" eller "Volvo_Elin". Så många växlar verkar det ju inte vara. + de sitter inte o kör till jobbet...

Helt klart är inte filmerna något högt upp på filmhistoriens billboard lista men så fruktansvärt dåliga och helt värdelösa som en del här verkar tycka de är,kan jag inte hålla med om att de är. Det lkustiga är att de som klagat mest på dessa främst japsräcerfilmer är volvoägare ;P hehe.

Nädå. Retas lite bara, Sevärd film enligt mig iaf. Har man inte sett dem har man iaf missat nått!.

Samt till er som inte insett att det är just en Amerikansk action/drama film tycker jag synd om då ni hänger upp er på detaljer. Nämn en film som inteh ar sådana fel wink
Senast redigerat av Janken (6 mars 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Rohdin
6 mars 2006
jag håller med NiclasT SÅ GRYMMA!!!

men vet någon egentligen vilken motor som skulle passa min Skyline bäst?? en Gallo 12 eller en Gallo 24??? hmm?? big_smile

så korkad..
Senast redigerat av Rohdin (6 mars 2006)

15 Inlägg
6 mars 2006
3an kommer ju men de ska handla on drifting i japan. men nedå nice dock;)

110 Inlägg
6 mars 2006
I'll take my cutter back. We hungry. sen får du hitta på själv

Wallraff
319 Inlägg
8 mars 2006
och det är ju så jävla styggt när dom växlar hela tiden..

ser att det är många som lagt märke till det:D

fuck off 180 växlade lådor
Senast redigerat av Muz (8 mars 2006)

200sx Driver
366 Inlägg
8 mars 2006
Har också tänkt på det smile
Men det ger en rätt shysst effekt på hela filmen smile
Senast redigerat av _Street_ (8 mars 2006)

-=Nissan 200sx s13 =-

Sök