Laddningsrelät heter egentligen laddningsregulator och sitter skruvad på baksidan av generatorn. Den håller även kolen som släpar mot axeln och kallas då även felaktigt kolhållare. Lycka till.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Nån som vet vart tändmodulen sitter, i min nissan satt den innanför fördelarlocket, gör den det på 740 också?. Har ingen lust att ta bort fördelarlocket i onödan, var så svårt att få tillbaka
Nån som vet vart tändmodulen sitter, i min nissan satt den innanför fördelarlocket, gör den det på 740 också?. Har ingen lust att ta bort fördelarlocket i onödan, var så svårt att få tillbaka
sitter på vänster innerskärm...ser ut som laddregulatorn nästan..bakom luftburken om den sitter på vänster sida..
sitter på vänster innerskärm...ser ut som laddregulatorn nästan..bakom luftburken om den sitter på vänster sida..
Luftburken sitter på samma sida som föraren,dvs vänster , ska leta efter den imorgon